לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל מי שאי פעם בנה גן עדן חדש, שאב את הכוחות לכך מהגהנום האישי שלו


לא הבטחתי מצע של שושנים. גם לא הבטחתי צמחים אחרים. מבטיחה לנסות, גם אם על הדרך יהיו טעויות. למי שהסגנון לא נאה, שלא יקרא בבלוג הזה.

כינוי:  הגר

בת: 42

ICQ: 157383187 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

שלא תדעו עוד אונס


חשבתי ברוב תומי וטימטומי שאוכל להרדם אחרי שקראתי את הפוסט הזה. אך נפשי המיוסרת דיגדגה לי את העפעפיים ולא יכולתי להשאר עצומת מקלדת.

 

למרות שרבים חולקים על אמינותה של רפונז"ל ואף אני מתחמקת באופן דפולומטי מלנקוט עמדה משפטית ברורה בסוגייה הזאת (בעיקר בשל הפחד מתביעת דיבה) אני עדיין תוהה איך אנשים יכולים לחשוב שהכל עלילות ושקרים.

מודה, לא מכירה את הנפשות הפועלות מעבר לעולם הווירטוראלי הזה. אבל מכירה תחושות, מכירה כאב, במיוחד מהסוג הזה.

האומללות הזאת, הרגשה כאילו במאבקי, אני מכחידה יערות גשם שלמים, כורתת עצים לאלפים, רק כדי להוכיח שהעצים האלו, כשהם נופלים הם משמעים רעש, גם אם אין שם איש מלבדי כדי לחזות בהם ולשמוע את הרעש שהחריש את נפשי ופצע אותה לנצח.

 

נראה למישהו מהמפקפקים שהיא רצתה בצליבתה הצורבת ברשת? איך עבר במוחכם רעיון כה מעוות? נראה לכם שהיא נהנתה? היא הייתה כה מאושרת עד שהתאבדה? כי צעקותיה היו כה חזקות עד שלא יכלו להשמע ולהטמע באוזן אנושית? זה שבנאדם משוגע לא הופך אותו אוטומטית למישהו שרוצה להתאבד או להתעלל בעצמו. זה הרי מנוגד לטבע. אז מה בעצם גורם לאדם כזה לקום ולרצוח את עצמו, אחרי שכל חייו ניהל מאבק נגד העוולות? הכישלון? הידיעה שאין צעקה גדולה מהמוות, וזה הסוף? הסוף לסבל?

 

זה עצוב כי אני לא אמליץ לאף נאנסת להתלונן במשטרה. במקרה הטוב אחרי שנתיים-שלוש של חקירות ועינויים, הוא יצא עם 3 חודשי עבודות שירות. המדינה ומערכת בתי המשפט מתייחסים בקלות בילתי נסבלת להתעללות מינית ואונס, דבר המהווה מתן לגיטימציה למעשים שפלים אלו. אחר כך מתפלאים למה צצות להן פמיניסטיות שלא מגלחות את בית השחי. אלוהים!! זה לא כזה ברור לכם שבתת מודע של הנשים הללו הן מבקשות שתסלוד מהן? שתגעל מהן, שלא תרצה לגעת, שלא תרצה לאנוס....?

 

הכי "מצחיק" אותי, שמי שנאנסה מתביישת להודות בכך, כאילו והיא אשמה במה שקרה לה. הסביבה תמיד תדאג להאשים אותה, מאלף סיבות. ואם תבוא ותודה בכך, ילגלגו עליה כי היא מחפשת סימפטיה, וישטפו אותה בשינאה וגידופים לרוב. כי היא ביקשה את זה, היא אשמה. הם לא יקחו אחריות והכי הרבה עומד לטובתם טיעונם - הטבע; כשהזין עומד, השכל בתחת.

בצלמו ברא את האדם.

בצלמו.

נכתב על ידי הגר , 5/7/2006 03:39  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-9/7/2006 01:07



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)