לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it’’s my life


"קח את הלב שלי , רק תבטיח שתשמור עליו תמיד . . ."

Avatarכינוי:  ~כי ככה אלוקים רצה~

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012


חחח אני יכולה לכתוב משו?

קראתי פשוט את כל הבלוג שלי.

הייתי פשוט ילדה חסרת ביטחון שלא מאמינה ביכולות של עצמה

אני עכשיו לבד וטוב לי.

אני בטוחה שנחזור זה כבר חודש בלי..

אבל אני יכולה להגיד שאני לבד

וטוב לי.

טוב לי גם בלעדיו.

אהבה זה ממש לא הכל בחיים\

הוא מושלם.

כל מה שכתבתי בפוסטים זה משהו ילדותי וחסר השכלה

ודפוק

היינו ילדים

התנהגנו כמו ילדים

וזה מה שיצא

סורי

עכשיו איך שאנחנו מתנהגים זה בהרבה יותר בוגר מפעם

ממש לא כמו פעם

איזה כבוד אלוהים הוא מביא לי.. איזה אהבה ממש ממש לא כמו פעם אני יכולה להשבע

פשוט היינו חיייבים את התהליך הזה בשביל להגיע לאיפה שהגענו.

נקודה

אפילו שאנחנו עכשיו לבד

הלבד לפחות האחרון

נראה לי:)

אוהבת אותו והוא אותי

אני צריכה שקט.

בשנים האחרונות הכדור עבר להיות בידיים שלי:)

אני אוהבת אותו והוא מושלם בעז"ה נחזור

כי אני פשוט לא ימצא מישהו טוב יותר ממנו

הוא מדהים:)

נכתב על ידי ~כי ככה אלוקים רצה~ , 3/6/2012 19:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,704
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~כי ככה אלוקים רצה~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~כי ככה אלוקים רצה~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)