לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

איפה הכבוד אני שואל?


מדברים בטלפון שיחה נחמדה, זורמת.


קובעים להיפגש.


ביום המיוחל אתה מתקשר כדי להזכיר ולקחת פרטים אחרונים.


שעה לפני הפגישה אתה מקבל טלפון "אוי אני מרגישה כזה נורא אבל:


קר לי, יורד גשם,  הכלב ברח,
כואבת לי הזרת או כל מיני תירוצים עלובים.


אפשר להיפגש בסופ"ש" היא שואלת?


 "כן ברור" אתה עונה.

"אתה בטוח? אני לא רוצה להרגיש כזה נורא כי הריי קבענו?" היא אומרת.


"לא זה בסדר" אתה עונה.



כשאתה מתקשר היא לא עונה, סינון.


איפה הכבוד אני שואל?

נכתב על ידי , 2/3/2012 16:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)