לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don't judge a book by it's cover

כנסו ותראו=]

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מחשבות משונות


למה אני עדיין מרגישה ט'ניקית כשאני בי"א?!

איך קרה שהשתנתי כל כך הרבה ואף אחד לא אמר לי כלום?!

למה אני השפויה היחידה בחבורה?!                 

 

ולמה הזמן עבר כל כך מהר?!

 

שמישהו יעצור אותו מיד, אני עוד רוצה לחוות דברים..

לזכור אותם.. כשהם קורים ולא בדיעבד.

 

 

שמישהו יגלה לי איך עושים את זה.

בבקשה.

נכתב על ידי , 16/10/2007 22:07   בקטגוריות המפ.  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,932
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת כזו.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת כזו.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)