לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק אני והאמת שלי


I'm only human on the inside

כינוי:  Regesh

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2009

הלב שלי נמצא אצלך בקופסת זכוכית קטנה


 

הלב שלי נמצא אצלך בקופסת זכוכית קטנה שמונחת במגירה מיוחדת שם אתה שומר את כל הדברים שקיבלת ממני.

את שני המכתבים שכתבתי עלייך ולך, את ברכת היומולדת, את החוזה שהחתמת אותי עליו לפני הפעם הראשונה ששכבנו , את כל הדמעות שלי שאספת בשקית ירוקה.

מדי פעם, אתה מוציא את הלב, מנקה אותו מהאבק והלכלוך שהצטברו עליו במשך מספר חודשים ומפעיל אותו מחדש.

לוחץ עליו, מועך, משחק, נוגע, חודר,מקפיץ, מוציא ומכניס אוויר, שואב את כל הדם אך מחייה אותו שוב.

כשנמאס לך ואתה מסיים לשחק, אתה מחזיר אותו לקופסא, עטוף בעוד דמעות שהצטברו הפעם, בחוטים חדשים שקשרו אותו בשנית.

מניח בתוך ההריסות הטריות שיצרת.

הלב פועם ומרגיש חזק מתמיד, מחכה לו בקופסא עד שהדמעות יתייבשו, שיקרעו החוטים.

מתי שרק מתחשק לך, מוציא את הלב הכואב ומשחק בו כאוות נפשך.

 

יש לך את הלב שלי

בקופסת זכוכית קטנה,

ובמקום לשמור עליו כמו שצריך

אתה מתעלל בו

שוב ושוב,

פעם אחר פעם.

ואני,

במקום לקחת אותו מהמגירה שלך,

משאירה אותו אצלך

ומקווה שאולי הפעם

תתיחס אליו

טוב

יותר.

נכתב על ידי Regesh , 26/4/2009 03:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRegesh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Regesh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)