לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק אני והאמת שלי


I'm only human on the inside

כינוי:  Regesh

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

(:


הכל בסדר, באמת.

 

אני כותבת כשרע לי, וברגשות ותחושות של הרגע.

בגלל זה הפוסט הקודם היה מבולגן ומבולבל.

הוא פשוט היה שפיכת רגשות של אותו יום. והיום ההוא היה נוראי. הייתי כל כך מיואשת , מתוסכלת ,עצובה, פגועה ועוד כל מיני רגשות נלווים בסגנון הזה.

 

עכשיו כבר הכל בסדר.

לא מתייחסת למה שפחות חשוב.

היו לי יומיים כייפים  והמצברוח מעולה.אתמול והיום לא הייתי כמעט בבית וזה עשה לי טוב. להתרחק קצת מהבית, מההורים שלאחרונה קצת מעיקים. לא נורא, שטויות.

 לא יודעת אפילו למה אני כותבת את זה, כי זה לא באמת מעניין אף אחד.

 

אתמול בלילה האזנתי לגלגל"צ והייתה את ההופעה של אביב גפן.

הבנאדם הזה פשוט כל כך מוכשר. כותב ומלחין בחסד.

מדהים.

שירים כל כך יפים. נהנתי נורא.

נשארתי ערה עד 1.5 בשביל לשמוע עד סוף ההופעה, והלכתי לישון בערך ב2 וקמתי ב 6 ורבע, כך שאני עייפה נורא נורא.

מחר אמורים להיות תגבורים. 3 שעות תולדות העיצוב, שאליהם אני פשוט לא אגיע.

במקום זה יש לי מחר ב12 שיעור נהיגה.

אני חייבת חייבת ללמוד כבר תאוריה.

 

יש לי כל כך הרבה דברים לעשות בחופש . =\

לא נורא, לפחות יש חופש.

 

חג שמח לכולםם (:

נכתב על ידי Regesh , 9/4/2006 22:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRegesh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Regesh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)