לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק אני והאמת שלי


I'm only human on the inside

כינוי:  Regesh

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

השתפכות קלה..


"במורד הגרון

מתחלקת מועקה"

 

משהו מעיק עליי.

מרגישה לחץ בחזה, נושמת מעט בכבדות.

משהו לא בסדר.

רע לי.

מרגישה כל כך לבד ואני אפילו לא יודעת למה.

 

אני צריכה מישהו.

כתף לבכות עליה, מישהו לחבק, מישהו לפנק.

מישהו לאהוב.

שיאהב בחזרה.

שיעשה לי פרפרים כשאראה אותו ושהוא ירגיש את אותו הדבר בדיוק.

מישהו שכשאנשום אותו , הוא יכנס לי לכל וריד ,נים ותא בגוף הקטן שלי.

מישהו שיחבק אותי בזרועות חזקות ועוטפות.

שהריח שלו ממכר.

שמגע היד שלו כל כך נעים.

שנתנשק בלהט או סתם נשכב שרועים על המיטה.

נירדם על המיטה בחיוך ענקי רק בגלל שאנחנו זה לצד זו.

מישהו שילטף אותי בכל הגוף ואני אעביר את אצבעותיי הארוכות, אעשה לו נעים כמו שרק אני יודעת.

 

כל כך צריכה את זה.

נכתב על ידי Regesh , 5/5/2006 22:00  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRegesh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Regesh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)