לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק אני והאמת שלי


I'm only human on the inside

כינוי:  Regesh

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

שטיפת כלים מעולם לא הייתה מהנה יותר.


שוטפת כלים במטבח, מביטה בחלון עם הנוף לגינה. 

פתאום אתה בא מאחורי, כשרק סינר לגופך.

מחבק אותי, מנשק בצוואר נשיקות חמות, איטיות מלאות בתשוקה.

אני מחייכת חיוך גדול, מסתובבת אליך ונגלה לעיניי גבר מדהים שתאווה בעיניו ואודם בלחייו.

העיניים הכחולות-ירוקות שלך והמבט החודר הזה, כל כך מדליקות אותי.

נצמדת אלייך בחיבוק מרטיט.

אתה שולח ידייך מתחת חולצתי, היד הקרה שלך מעבירה בי צמרמורות אדירות.

 

זה היה יום אביבי חמים ולבשתי את השמלה עם הפרחים הצבעוניים, זאת שאתה אוהב כל כך .

"היא מבליטה את קימוריי גופך", כך אמרת.

השמלה ירדה בקלות.

נותרתי בחזיה האדומה עם הסרט הלבן, והתחתונים השחורות , אלה שחותכות את הישבן בצורה הכי סקסית שיש.

 

"סקסית שלי, יפה, כמה התגעגעתי אלייך" לחשת לי באוזן.

"אני יותר" עניתי.

תחילה נשיקה מרפרפת,כעת הלשונות מתערבבות במן הרמוניה מושלמת.

איך התגעגעתי לטעם שלך, הטעם המתוק עלי אדמות.

 

הידיים שלי מחליקות בעדינות על החזה שלך, מגששות דרכן אל גבך החזק.

מוצאת את הקשר של הסינור ומתירה אותו.

מחלצת את הסינור מגופך, משאירה אותך עירום לגמרי מלבד הגרביים שאתה תמיד לובש, גם בקיץ.

אני תמיד צוחקת עליך ועל הגרביים האלה.

 

אתה מרים אותי על השולחן ומושיב אותי, מתחיל לנשק את כל גופי.

הצוואר, החזה, הבטן, האגן- הכל נרטב מהנשיקות המתוקות שלך.

מעביר את ידייך הגדולות במעלה רגליי החלקות, מטפס לאט לאט, מגיע ליריכיים הפנימיות ,מצמרר ,מרעיד ומרטיט בכל נגיעה.

 

עוצמת עיניים, מתמכרת למגע ומחייכת חיוך גדול.

הכל פה כל כך רטוב.

 

אני פותחת את העיניים,

המים כבר גלשו לכל עבר, מרטיבים אותי,

מוצאת את עצמי מחייכת חיוך מטופש,

עדיין עומדת ליד הכיור,

לבדי.

 

נכתב על ידי Regesh , 6/5/2006 20:24  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRegesh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Regesh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)