לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה המקום שלי, המקום שלי לכתוב את הכל, את האמת. לא מרוצים? תלכו. זה המקום -שלי-....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

בנים זה חרא


ולמרות זאת זה יהיה חודש נהדר! (כן, בטח)

נכתב על ידי רק אני , 8/1/2008 21:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



(:


נראה לי שדברים רק הולכים ומשתפרים

 

עוד חודש לגיוס, וזאת הולכת להיות תקופה נפלאה!(:

נכתב על ידי רק אני , 6/1/2008 18:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  רק אני

בת: 35




2,555
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)