לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my land


אתה אוהב אישה בגלל שהיא יפה, אבל היא יפה בגלל שאתה אוהב אותה.

Avatarכינוי:  ילדה בעלת בלוג..צהוב..

בת: 31

ICQ: 305717417 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

בא לי לבכות


מדפדפת בבלוג..

קולטת כמה פעמים תומר ואני נפרדנו..

כמה פעמים אמרתי "די, הפעם זה סופי!" וזה לא היה סופי.

ועכשיו?

עכשיו יותר מתמיד אני רוצה שהוא יחבק אותי ויחבק אותי כפיות מתחת לפוך..

עכשיו יותר מתמיד אני מתגעגעת אליו.. מתגעגעת לימים שהיינו ידידים..

אני רוצה להתגבר, לצאת עם בנים אחרים, להתרענן.. אבל לא רוצה.. לא רוצה מישהו שיהיה כבד עלי עכשיו, אני לא רוצה זוגיות.

אני רוצה את תומר, אבל אני לא רוצה אותו כחבר. אני לא רוצה זוגיות.

אני לא רוצה מחויבות, אני לא רוצה מישהו שיגיד לי מה לעשות, מישהו שאצטרך להתגמש כלפיו, מישהו שאני צריכה לוותר לו להיות סבלנית כלפיו. אני רוצה שיהיה לי אכפית רק מעצמי, מהצרכים שלי! בלי להתחשב! ואם אני רוצה שנה לטוס לחו"ל- אני אטוס! בלי גבר שיגיד לי "הי! מה איתי?" אם אני רוצה לגור בצפת- אני אגור! בלי שהוא יגיד לי "איך ניפגש??", או שלא יאמין לי שאני אומר לו שלא עברתי לצפת בגללו.

אני לא רוצה אותו עלי,

אני רוצה אותו מחבק ומבין,

גמיש ומשוחרר,

שפשוט יבין, כל מה שלא פשוט לו להבין.. שיתן לי ללכת באהבה..

אני אוהבת? איך אני יודעת אם אני אוהבת!? הוא כל כך לא היה שם.. וכשהוא היה שם הוא לא הבין כלום..

אני לא מחפשת חתיך על, שרירי מנופח עם כסף. אני מחפשת בחור שאפתן, חכם, אוהב, מכבד ואמין.

איך אפשר להאמין לאדם שאומר "אני ישתנה" עשרות פעמים ואז עושה את אותה טעות עשרות פעמים?

שלושה ימים של 'היי' של 'שלמות' ואז בום טרח אותו בחור אידיוט שלא מבין כלום.

 

אז הוא אמר לי שהוא יגור איתי בצפת, כן? נתתי לו הזדמנות להחליט "זה אני או אתה". אתה רוצה להיות איתי? או שאתה רוצה לחיות את החיים שלך? מה חשוב לך בחיים האלה? 

שנה שלמה הייתי כאן, קרובה אליו, הוא בלימודים שלו יום יום, עכשיו תורי.. ואם אתה לא מוכן להתגמש.. לא מוכן להיות שם- אל תיהיה.

אז הוא תפס שכל, הוא הבין שהוא "רוצה להיות איתי" [האופציה השניה להתייבש שנה בבית, בגלל שזה קרוב לחברים ואופציה של עבודה].

אבל מה הוא לא הבין? הוא לא הבין מה זאת מחוייבות, כשאתה אומר למישהו "אני אגור איתך בצפת" הוא לא מבין שזה אשכרה אומר את המשפט הזה. בלי "אבל" ו"חוץ מ..".

דיייייי

למה אני צריכה את זה??

כל יום, כל יום שאני יוצאת מהבית בחורים מתחילים איתי, כל פעם שאני יוצאת מהבית, האם זה הגיוני שאף אחד מהם לא עומד בדרישות?

אתה לא צריך להיות יותר גדול ממני, לא צריך להיות יותר גבוה או יותר חתיך. אתה צריך רק אופי, אופי טוב!

אחח והלב נשבר, ואני בוכה..

נמאס לי לבכות.

ואני שונאת אותך בגלל מה שאתה עושה לי, ובגלל מה שאני מסכימה..

וכל פעם את אותה טעות..

וכל פעם אתה לא שם..

ואין כבר אמון..

ואין כבר אהבה.

וכבר הייתי עם מישהו בשביל להתגבר עליך!

ואתה עדין אידיוט..

ואתה עדין כבר שנה שלמה לא, לא מבין דבר.

אני עצובה שהיה לי חבר.. והחבר הזה לא יהיה בחיים שלי יותר..

אבל אני מבינה שככה זה החיים..

אם המוות לא מפריד אז הטיפשות.

שונאת זוגיות.

שוקלת להיות לסבית. זה בחיים לא יצליח..

 

גם אני דפוקה לפעמים, אבל לפחות אני מנסה להשתפר ולהקשיב! 

אמרת לי שאני מתעצבנת מהר, ואו במשך שעה לשבת ולטחון מים בלי להתעצבן היה לי מאוד קשה, סלח לי שאחר כך התפרצתי עליך כי אחרי שעה אתה לא קולט כנראה שתה גם לא תקלוט.

אתה לא שם, ואנחנו לא באותו תדר..

יש לי חור בלב, שממלא אוו הזיכרנות.. 

 

אויי... האנשים שאני פוגשת בדרך..

האם אחד מהם גם יעצור להביט?

נכתב על ידי ילדה בעלת בלוג..צהוב.. , 14/11/2014 18:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




8,610
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה בעלת בלוג..צהוב.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה בעלת בלוג..צהוב.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)