לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

תמונות וטקסט חסר משמעות עבורכם.


הקלה קטנה, הבגרות בהסטוריה עברה. ועברה טוב למזלי, כי ממש לא מתחשק ללמוד גם ביב' היסטוריה א'.
מחר מתכונות במנהל וכלכלה אין מחברת אין ספר אין מאיפה ללמוד הייתי מחפשת באינטרנט אבל אין לי מושג מה אני צריכה ללמוד.
כן אנ עכשיו מודה בזה שהיה מפגר לישון כול השנה במקום ללכת לבצפר, אני כולכך שונאת את עצמי על זה. בכול מקרה נקווה לטוב.

שישי שעבר איך שהוא יצא לי ללכת עם נתי למסיבת יומולדת של מישהו. ציפיתי שזה יהיה משו עלוב כמו על האש בפארק עם הרבה וודקה כמו שרק רוסים עושים, אבל להפתעתי היה יותר טוב מיזה. אותו אחד עשה בבית ומתברר שיש לנו יותר מידי חברים משותפים. הייתי בכיף מעלה תמונות אבל כשחוזרים הביתה מסטולים מעט לא באמת זוכרים איך מעבירים תמונות למחשב מהפלא' אז איך שהוא יצא שהן 'נעלמו', כן אני אגדיר את זה בתור נעלמו, אין לי הסבר אחר מה קרה לזה. "נתקע בכבל" חחחחחחח. במבט לאחור אני כול כך מאוכזבת מעצמי שאחרי קצת אלכוהול אבל באחוזים גבוהים ביקשתי מנת שיתן לי לנהוג. כולכך מפגר ולא אחראי. יותר מפגר זה שהוא אמר לא, ועשה נכון אבל החלטתי לקחת את ההגה לידיים. נסענו בסמטה חד סיטרית מעוגלת טיפה, 3 בלילה אז אין אנשים ברחובות. למזלי. אני בטוחה שאם היה מישו אז הוא כבר לא היה. סטיתי כול הזמן שמאלה והייתי בטוחה שאני נוסעת ישר, טוב ככה הכול נירא אחרי וודקה, וויסקי ובירה. איכ. העיקר שנהגתי בקושי חצי דקה ואז נת לקח את ההגה חזרה :)

מסיימים ללמוד עוד יומיים, כולכך מזכיר לי את כיתה י' הציפיה הזאת של "הנה עוד מספר ימים הכול נגמר והחופש מתחיל" ואז התרסקות מאכזבה כי לא באמת הכול נגמר עד יולי ממשיכים עם הבגרויות. אז עכשיו כבר למדתי לא לצפות לחופש כי בכול מקרה סתם אכזבה בסופו של דבר, כי הוא יתחיל מאוחר, יסתיים מוקדם, אני לא אנצל אותו עד אסוף וסתם אתבכיין על זה אחרי זה, בשביל מה? :)

קרו מזמן דברים חשובים שאפילו לא ציינתי פה, כמו יום הולדת 18 לנת, עכשיו הוא רשמית פדופיל שמתעסק עם קטינה כמוני חח, ויום הולדת 17 ללרה. היו עוד ימי הולדת למשל לוניה ול.. אהגמ, נו כן היה עוד מישו אני בטוחה בזה ^^ הבא בתור איגור שבדיוק הרגע הבנתי שלאירה יש יום הולדת יום לפני שהוא חוגג ככה שאין לי מושג מה אני הולכת לעשות עם זה. טוב הגאון שבי יסדר משו.

טוב יאללה נו תמונות כי מלא זמן לא עדכנתי :)

ליפני יותר מידי זמן בשישה. קרינה, מאשה, אני וקטי.


פורים- אני וזיוזיה :( היה לי מדחום ענק ונירא לי שהייתי רופאה או וטרינרית עדיין לא החלטתי. D:


זיוחה- היצור הכי חמוד בפיתה.


17 ללרה. חוץ מדנצ'יק שיושב לידי, קרינה ולרה את כול השאר כבר מזמן הפסקתי להעריך. מפגרים חסרי עתיד.


כפרעל הדננצ'יק הזה :)


מסטולות מפגרות שלי 3&amp;amp;gt;


קרישה.


מותק ספיט. :)





בים לא מזמן.


כי אין כמו לחפור את מריה בחול ולדגדג לה את הרגליים :)


^^


ביסלי ניאמ :)


קטיון



אחותי הלבנה.





קטי וקרוליק.


מותק תורם חצי ליטר דם :) ולי אסור כי אני פחות מ50 קילו XD


יצור של קטי.


שפעת חזירים אוינק אוינק.


רואים את הנזם מצד שני חח


ואיך אפשר להעלות תמונות בלעדיו? 3:


כוסית על.


פיס דווד. הנזן הלך לאיבוד שעתיים אחרי התמונה.



זהו אני מניחה,
עד הבוקר אניצריכה ללמוד את כול החומר של כלכלה ומנהל מתחילת השנה.
הולך להיות מטיש ומעייף אבל מה לעשות מתכונת ועוד שבוע בגרות.
זזתי ללמוד. צ'או.


 במקרה יצא לי לחזור שנתיים אחורה בבלוג ולקרוא 2-3 פוסטים.
במבט לאחור- לווווווול אחד גדול. קורע אותי מצחוק שאשכרה האמנתי שכול קשר שלי יביא לחתונה וילדים או משו הזוי כזה.
עשיתי כול כך הרבה שטויות שעכשיו כבר דיי הפסקתי ואני לא מבינה למה, פעם זה גרם לי לאושר רב ועכשיו פשוט אין לזה חשיבות.
חח והציטוטים משיחות טיפשיות במסן עם וניה.. עכשיו בשביל לדבר איתו אני צריכה שיעור חופשי או להתקין סקייפ.
הכול כולכך השתנה, הייתי כזאת פיצית טיפשה. וזה הקטע שבו אני אומרת שסביר להניח שאני צריכה להחליף כינוי,
כבר מזמן לא Stupid Anna כמו שהייתי פעם. אז מה, רעיונות.. משו שבאמת מאפיין אותי עכשיו?
נכתב על ידי , 17/6/2009 18:18  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tradestation indicator ב-1/3/2012 15:09
 



חצי שנה בלי כול החרא פה.


 מוזר לחזור.
יותר מידי דברים מטרידים אותי כרגע ככה שלא יצא פוסט מי יודע מה.
תכלס, מה כבר יש לעדכן? כול מה שעברתי בחצי שנה הזאת? חח לא. יותר מידי בשבילי.

מקס? בצבא שם איפה שהוא ליד רמאללה חודש הבא מקבל נשק הביתה.
הורים? לכו תדעו מה עובר על הטיפשים האלה. כמו ילדים קטנים משפיעים עליי עם החרא שלהם.
נת? 9 חודשים סובל אותי המותק הזה :)
לימודים? חרא. כול יום אני מעבירה בפחד שישאירו אותי שנה שניה ביא' בגלל כול ההברזות.
בקיצור: לא אחת התקופות הטובות שלי.

כולכך חסר לי מסן אצלי על מחשב. למה לאזעזל ניסיתי להוריד סימס? למה דפקתי את המחשב? ><
הוו.. מסן! ><

שוב התהפך לי היום והלילה אני הולכת לישון ב6 בבוקר ב8 צריך לקום לבצפר רק שאני לא קמה.
אני מקווה שהיום זה יסתדר. 12 וחצי אני דיי עייפה זו כבר התקדמות.

טוב פרשתי, מחר יום עמוס.
לימודים, עבודה עד 12, ב1 רק בבית, ב2 בטח אלך לישון.

הכול פה ניהיה כזה עלוב, השתנה מהפוסט הקודם.
צ'או.
נכתב על ידי , 10/6/2009 00:21  
274 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tradestation forex ב-1/3/2012 14:45
 





24,652

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstupid Anna :]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stupid Anna :]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)