לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האוקראיני מעיר הכור


סתם בלוג... (וכן זה נדוש...)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

באסה


נו באמת.. כשיש מוזה.. אבל אין קישור.. יש באסה..
אני לא יודע לצייר\לכתוב\לתכנת משהו יפה\טוב אבל יש לי מוזה לעשות משהו..

אז אני סתם יושב פה ומתייאש..

בלעע

טוב ננסה לכתוב פה משהו.. ויהיה זוועה (שימו לב.. אתם נכנסים לאזור ללא עריכה.. פוסט זה לא נערך, או יערך, למרות הכל.. אז יהיה פה הרבה שטיות.. ולא נורא..)

אז ככה:

איש אחד הלך הלך מצא גפרור נפל
מצחיק? לא

המשכתי ללכת. לא. לא ידעתי מה הולך לקרות. פשוט הלכתי. אולי זה היה היאוש, אולי התשישות. אבל הלכתי. עברתי שלט, ועוד שלט, ועוד אחד. היה גשם, אבל לא הרגשתי אותו. הרגשתי משהו בכלל? אני לא יודע. אבל הלכתי. רציתי להגיע הביתה. אז הלכתי. מכוניות עברו אותי, ואף לא אחת ראתה את ידו מושטת בתקווה לכיוון הכביש. והלכתי. כשהגעתי הביתה לא יכולתי לתפוס את ידית הדלת, אז נכנסתי. לא הייתי רעב אבל נכנסי למקרר. ואז הבנתי. הלכתי בחזרה. הדרך ארוכה. כל הדרך. ואז ראיתי - אותי... מת.

יאא משהו כתוב ומטומטם.. עכשיו נשלח תפוסט הזה ונעשה עוד אחד כי משעמם לי.

קוסט.
נכתב על ידי kost , 30/1/2008 22:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני. ב-1/4/2008 00:42
 




42
נכתב על ידי kost , 15/1/2008 00:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סושי שחור ב-29/1/2008 21:09
 



זה


(אין לי כוח לדבר על למי מי מו.. קיבלתם עידכון.. תהנו..)

לא
אני לא
אני מאושר
באמת
שאני לא
מאושר

Lifetime of misarable happinies

I live
does it mean that i exist
but i do exist
does it mean i live?
a life of misarable happinies
or a life
of happy misury
i dont know
can you tell me?

"זה כתוב... בספרים.."

ביי
נכתב על ידי kost , 15/1/2008 00:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  kost

בן: 34




2,628

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkost אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kost ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)