לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The gods will give


From greem to red our days pass by waiting fo a sign to tell us why are we dancing all alone ? Collect some stars to shine for you and start today cause theres only a few a sign of times my freind

כינוי: 

בת: 98

ICQ: 244412903 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

הולי שיט!!$#@$^



לרגע חשבתי ששכחתי את הסיסמא לבלוג..

ונכנסתי להיסטריה ><"

טוב אולי לא...

בכל מקרה.. חופש.. וזה אומר שפחות או יותר יש לי זמן לנשום...

חזרתי מטיול שטח מייגע שהמטרה היחידה שלו הייתה לגרום לנו למות מעייפות/יתושים/ריצה/מכת שמש וכאלה

and im still here!!!! hell yeah

 

בכל מקרה החלטתי להפוך את הבלוג הזה למשהו של יצירתיות... וכאלה...

כי לאף אחד באמת לא בא לשמוע איך עבר עלי הזמן אז לפחות נשעשע אנשים בכתיבה שלי =]

יאללה מכות =]

 

 


 

i can feel you coming towards me

the heat that is our love burns everything around me

 and the smoke of it penetrates my skin, invades my lungs

and now im gasping for air as my eyes are sealed shut against the fire

But as allways my sight is useless

for can feel you with everyting i am

everything inside my yearns to reach out to touch you

but there you stand as beautiful as allways

as magnificent as magic

and you are beyond me

and in a way, you allways were

 

I will light another candel, even if there are already enought to light every dark corner on earth

for darkness is yet inside me

as bitter, as the first time iv'e tasted it

its whispers a constant chant in my head

for it sleep remains impossible

when thoughts that are not my own possess my mind

and i am restless

 

באמת שאני לא מנסה לכתוב פה משהו יצירתי.. סתם עבר לי דרך הראש...

 

 

מתי אנחנו מתבגרים?

כשהכוח שהיה להחזיק את חרב הצדק אזל ,והצביעות והשקרים הפכו לחלק מאיתנו?

כשכבר לא אכפת לנו מכל הרוע שיש בעולם? מההתעלמות הכללית של אנשים מכאב? מסבל?

כשאנחנו מפסיקים לחלום בהקיץ, והלילות שלנו מלאים בחשיכה, ושקט?

כשכבר לא אכפת לנו לכופף את הראש רק בשביל לעבור עוד מכשול? עוד יום שנראה אין סופי?

כשהשדים והמפלצות מתחת למיטה הן אינן עוד הזיה של ילדות אלא המציאות שחונקת כל רגש וחלום?

כשהמילה אושר מעלה גיחוך, ואמונה בכלל לא קיימת מזמן במילון שלך?

כשכל ניסיון שלך להביע מחאה נגד העולם מסתיים במפל וכישלון?

ולאף אחד כבר לא אכפת ממה שאתה מרגיש, ובפצעים שלך נותרת לטפל בעצמך?

אני לא יודעת מתי התבגרתי, או אם בכלל.. אני רק יודעת שאני כבר לא מאמינה בבית , בעל אוהב, שני ילדים , כלב או חתול,

אני כבר לא חושבת עליו, או על מה שיכל להיות אנחנו, אני כבר לא חייה את הכאב שלך ונותנת לך את החיוכים שלי,

אני כבר לא מרשה לעצמי לבכות בשבילך,לחלום בשבילנו.

כל מה שנותר לי לעשות זה לכבות את האורות בחלונות שלי לעבר,את הנרות הדולקים ליד המיטה, כי המפלצות שלי לא באות כבר בלילה.

ואני אצטרף לזרם, כי הידיים כואבות, והכאב הפועם בראש משקיט כל מחשבה על מרד,

אני רק יודעת, שלאורך הנהר, אי שם, המקום שכולם כל כך רוצים להגיע עליו,

אני אגיע אליו... בתור עצמי...

כל כך נמאס לי ללבוש מסיכות...

 

 

 

כבר כתבתי את זה פה פעם...

אבל זה חזר אלי בבום... המשמעות של זה שורפת לי את תאי המוח...

 

תהנו...

 

יוליה..אני מתגעגעת   

 



yeap the dark side looks fine :)

 

 

נכתב על ידי , 9/4/2009 20:55  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShadow'S MistresS אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shadow'S MistresS ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)