לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

תגובות לגלעד


גלעד שליט חזר הביתה. אני אמנם לא מתומכי העסקה הגדולים (בלשון המעטה), אבל גם בי יש שמחה לראות אותו מתאחד שוב עם משפחתו.

אז הנה פוסט שאני כותב מדיי כמה זמן, שאוסף ציטוטים פיקטיביים של אנשים. הפעם, הנה מה שיש לכמה אנשים לומר על חזרתו של גלעד. בבקשה:

  • "הלו, הלו! מה עם קצת קרדיט בשבילי?" (דן חלוץ לא פראייר)
  • "אז אפשר לומר שיש לי סיכוי בבחירות הבאות?" (בנימין נתניהו חושב קדימה)
  • "זה גם מה שאני חשבתי על בן-לאדן." (ברק אובמה מרגיע את ביבי)
  • "אפילו ביבי אומר שזו עסקה במתווה אולמרט. איפה ההון הפוליטי שלי?" (ציפי לבני מתעצבנת)
  • "מה מכבדים את הפרטיות שלו, מה? אז בשביל מה באתי הנה?" (אנשי החדשות מתכוננים לרגע של חייהם)
  • "לא היה יכול לחכות שבוע, הביבי הזה?" (יונית לוי מתעצבנת על קיצור ירח הדבש)
  • "אני נשבע להקריב את חיי למען המולדת, אבל לא ליפול למענה בשבי, זה סתם מביא לצרות." (בצה"ל עובדים על שבועה חדשה)
  • "ברור שהייתי שמח לשחרר אותו בעצמי. אבל אם ביבי יכול להשפיל עוד קצת את ציפי, זה גם בסדר." (אהוד אולמרט לא שוכח מה חשוב)
  • "אני מסרב להשתחרר עד שיפסיקו להגיש כתבי אישום נגד אנשי ש"ס!" (שלמה בניזרי קיבל השראה)
  • "בהתחלה רצינו להוציא רק את אלו שכבר עשו תואר שני, בשביל לא להפריע למי שעוד לא הספיק, אבל לפעמים צריך להתגמש. אבל אל תדאגו, תהיה להם הזדמנות להשלים את התואר בהזדמנות אחרת." (ח'אלד משעל לא מודאג)
  • "כן, אני רוצה טקס! מה זאת אומרת מה ההיגיון? לא נמאס לכם לחפש את זה בצבא?!" (בני גנץ יודע מה עיקר ומה טפל)

חג שמח.

נכתב על ידי , 19/10/2011 22:01   בקטגוריות אנטי ממסדי, אצבע משולשת בעין המערכת, הומור שחור, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, כי הייתי חייב לכתוב משהו, ספיישל חגיגי, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, אקטואליה, פסימי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)