לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

בנימין ואהוד כבר לא


כל מי שעוקב קצת אחרי מה שקורה בעולם יודע שהיחסים החמים שהיו בין בנימין נתניהו ובין מפקדו הנערץ מהסיירת אהוד ברק כבר לא זורמים על מי מנוחות. אי לכך, החלטתי לזמן את השניים לטיפול זוגי, וזה מה שיצא.

 

חדר של פסיכולוג. נתניהו וברק יושבים על הספה מול היועץ.

יועץ: כן, בנימין, בוא ספר לי קצת על הבעיות שלכם.

נתניהו: הוא הבטיח לי שנתקוף באיראן ביחד.

ברק: נו, גם הבטחתי לבוחרים שלי כל מיני דברים.

נתניהו: זה לא אותו דבר.

ברק: זה בדיוק אותו דבר.

יועץ: אהוד, יכול להיות שבנימין נעלב מזה שאתה מתייחס אליו כמו אל אחד מהבוחרים שלך.

ברק: שטויות. ביבי, אני מתייחס אליך כמו אל משהו שלא קיים?

נתניהו: לא.

ברק: סוף סיפור. (לנתניהו) למה בכלל הבאת אותנו לפה?

יועץ: אהוד, תירגע, יכול להיות שיש לכם בעיות.

ברק: בטח שיש לנו בעיות. רצינו לרוץ ביחד באותה מפלגה והוא שם לזה רגל.

נתניהו: זה לא אני, אלו החברים של המפלגה.

ברק: אה, אז ככה זה הולך. אהוד יתאבד בשבילך פוליטית ואתה תירק לו בפנים רק בגלל מה שהחברים שלך יגידו עליך.

יועץ: בנימין, אתה מבין למה אהוד מצוברח עליך עכשיו?

ברק: ואז הוא עוד מזמן אותי לשיחת נזיפה. מה אני נראה לו, איזה טורקי?

נתניהו: תקשיב -

ברק: לך שחק עם דני אילון במי יותר פשיסט או משהו.

יועץ: בואו ננסה להרגיע את הרוחות. בנימין, יכול להיות שאתה נותן קדימות לחברים שלך על פני אהוד?

נתניהו: אני אדם נשוי! אבל אפילו שרה לא רואה אותי כמו שהוא רואה אותי.

ברק: חוכמה גדולה. אם אני הייתי חי עם המכשפה מהמערב הייתי כבר דואג שהבית יירשם רק על שמי ויורה בה במסגרת חוק דרומי.

נתניהו: דבר יפה על אשתי.

ברק: כמו שאתה מדבר יפה עליי עם החברים שלך?

נתניהו: על מה אתה מדבר?

ברק: אני שמעתי, בנימין, אני שמעתי!

יועץ: טוב, אתם מטיחים אחד בשני האשמות ואנחנו לא מתקדמים לשום מקום.

נתניהו: לשום מקום?

יועץ: שום מקום.

ברק: ממש שום מקום?

יועץ: לשום מקום.

נתניהו: טוב, אז המטרה שלנו הושגה. (קם) יאללה, אהוד, בוא נזוז.

ברק: (קם) אתה יכול לקנות לי איזה טנק בדרך הביתה?

נתניהו: בשבילך, רק צוללת גרעינית.

נתניהו וברק: (יוצאים)

יועץ: אני שונא את העבודה שלי.

 

וסתם משהו לקינוח:


 

חג שמח, חברים.

נכתב על ידי , 7/10/2012 15:16   בקטגוריות אנטי ממסדי, גועליציה (ע"ר), הומור, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הרבה נזק בפחות מאמץ, כי הייתי חייב לכתוב משהו, סיטואציות, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרמוז מלך הקופים ב-12/10/2012 15:21




62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)