לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

היום בחירות!


שלום רב לכם.

אז מה? הצבעתם? אם כן, אתם מוזמנים לקרוא, לצחוק ולהמשיך בחייכם חסרי המשמעות. אם עוד לא הצבעתם, אתם מוזמנים לקרוא, לצחוק, לחשוב רגע, ללכת להצביע ואז להמשיך בחייכם חסרי המשמעות. הנה זה בא: ספיישל בחירות 2013.

 

אני תמיד אומר שבשבילי תקופת הבחירות הן כמו חגיגה עם אלכוהול חופשי. כשמגיעות התוצאות של הבחירות זה ההאנגאובר. אז כל עוד החגיגה נמשכת, הנה סאטירת בחירות:

 

בגלל שלרוב המפלגות יש סיסמאות ממש גרועות, הנה הצעתי לסיסמאות חלופיות:

  • הליכוד ביתנו: למען אתמול יפה יותר.
  • מפלגת העבודה: אצלנו סוציאל-דמוקרטיה זאת רק סיסמא.
  • יש עתיד: פוליטיקה חדשה - מה שזה לא אומר.
  • קדימה: בבקשה תצביעו לי.
  • התנועה: למען חברי כנסת בלי בית.
  • ש"ס: מה שהרב עובדיה יוסף יגיד.
  • יהדות התורה: למען גפילטע פיש כשר.
  • מרצ: נותנים עבודה גם לפרסומאים גרועים.
  • הבית היהודי: כי בנט לא כוסית כמו ביבי.
  • חד"ש: פרלמנטריזם זה הכי אחי.
  • עוצמה לישראל: ערבים - לים.
  • בל"ד+רע"ם-תע"ל: ערבים ישראלים? תזכיר לי?
  • אור: כי גם חילונים זה מגזר.
  • מפלגה כלכלה: עם יוליה שמאלוב-ברקוביץ' נגיע לאנשהו.
  • ארץ חדשה: יש לנו יופי של שיטות.
  • עלה ירוק: כבר לא רק סטלנים.

והנה הקריאה של ראשי המפלגות כדי שתצביעו להם:

  • "חברים, רק איתי אתם יכולים לדעת בדיוק איך תידפקו, כי לי כבר יש ניסיון בזה." (בנימין נתניהו אמיתי)
  • "סוציאל-דמוקרטיה סוציאל-דמוקרטיה סוציאל-דמוקרטיה סוציאל-דמוקרטיה." (שלי יחימוביץ' היא ה"כאב ראש" החדש)
  • "אני רוצה להזכיר לכם שאם אני אצטרך אני אשב באופוזיציה, אבל אני ממש מעדיף שלא אז תצביעו לי הרבה." (ליאיר לפיד אכן יש עתיד)
  • "נו, בבקשה." (שאול מופז מתחנן)
  • "אני אהיה ראשת הממשלה הבאה." (ציפי לבני, תביאי את מה שאת מעשנת)
  • "כל האפריקאים האלו צריכים לעוף מפה." (אלי ישי עם מודעות עצמית מפותחת)
  • "רק אנחנו נחזיר את הטוהר לכנסת." (אריה דרעי מציב לישי תחרות קשה)
  • "למה אנחנו דואגים בעיקר לקשישים? שמת לב בני כמה אנחנו?" (יעקב ליצמן ישר)
  • "שמאלנים שמאלנים - בואו הביתה!" (זהבה גלאון שרה בציבור)
  • "תראה, אח שלי, אני לא תמיד קורא לסרבנות, אבל כשאני כן, זה מיד מוסיף לי עוד מנדטים." (נפתלי בנט מסביר את הטריק)
  • "למישהו מהיהודים אכפת ממני? דבר עם דב חנין." (מוחמד ברכה מתנער)
  • "שמע, אני מלך. אני פרלמנטר כזה טוב שאני פשוט אעביר חוק שאסור לביבי להיות ראש ממשלה." (דב חנין צנוע)
  • "אל תדאג, לא נזרוק את הערבים לים סתם ככה, כי זה זיהום. נזרוק אותם ממש פצועים באזורים עם המון כרישים, ואז נעזור קצת לטבע." (אריה אלדד מרגיע)
  • "מה אתה רוצה מאיתנו? למי אכפת שהפלסטינים לא מצביעים לנו?" (ג'מאל זחאלקה ואברהים צרצור מתעצבנים)
  • "כפיים!" (מירי רגב נדחפת)

כמו שאתם יודעים, הבחירות הפעם לא מעוררות שום עניין בעולם, כנראה מהסיבה שבעולם הספיקו לקלוט שהשמש לא זורחת לנו מהתחת (אני מצטער מירי, היא לא). אבל הנה מה שיש לכמה מנהיגים לומר בנושא:

  • "עוד ארבע שנים?" (ברק אובמה מיואש)
  • "אם ביבי נבחר, רק שלא ישיר שוב את 'עם ישראל חי'." (פרנסואה הולנד בטראומה)
  • "הפעם אם הוא מדבר אני לא מתכוון להקשיב." (דייוויד קמרון סותם אוזניים)
  • "חברים, תצביעו מחל. רק ביבי יכול לחזק את החמאס." (איסמעאיל הנייה מעודד הצבעה)
  • "שיהיה ברור לכולם שאם יחימוביץ' נבחרת היא באה אליי עם רעלה." (מוחמד מורסי קובע עובדות בשטח)
  • "אתה באמת חושב שזה מעניין אותי עכשיו?" (בשאר אל-אסד עסוק)
  • "מה זה משנה מי יהיה ראש ממשלה? מי שזה לא יהיה יצטרך להחזיר לנו הרבה כסף." (חו ג'ינטאו, נשיא סין, מדבר ביזנס)
  • "ברור שאני בעד יחימוביץ'. נמאס לי לגמרי מטראומת השואה של ביבי." (אנגלה מרקל מתערבת בבחירות)
  • "מה זה משנה? נגנה אתכם בכל מקרה." (באן קי-מון עם התחזית)

חברים יקרים, אם עוד לא הצבעתם, תזכרו את זה בקלפי!

נכתב על ידי , 22/1/2013 13:07   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור אוניברסלי, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, טפשת נפוצה, ספיישל ענק, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, תחרויות, אקטואליה, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: מרכיבים קואליציה
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גולדי10 ב-23/1/2013 12:34




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)