לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

גרסת הפוליטיקאי - יצחק הרצוג


שלום לכם.

 

שברתי את הראש בשבוע האחרון מה אני יכול לעשות כדי שאני אוכל לעדכן פה מדיי יום עד הבחירות גם אם המוזה לא תבוא לי, ואז זה היכה בי: שאלון קבוע. בכל יום אעלה לפה את אותו השאלון, "גרסת הפוליטיקאי", ואענה בשם אחד/אחת מראשי המפלגות - בכל יום מפלגה אחרת - כשכל השאלות זהות למעט האחרונה שתשתנה בהתאם למה שבא לי. כדי שזהבה גלאון לא תהיה האישה היחידה בעסק הזה, גם ציפי לבני תענה על השאלון באיזשהו שלב. לתשומת לבכם: אצלי אין התחמקויות מטומטמות, אז למרות שהרצוג לא יודע לענות על שאלה כמו שצריך, אצלי התשובות שלו יהיו ישירות (אבל עדיין מפדחות). כמו כן, יצוין שהשאלון הוא בהשראת השאלון "גרסת השחקן" מהאתר של התיאטרון הקאמרי. אז נתחיל.

 

יצחק (בוז'י) הרצוג

 

אני - נורא רוצה להחליף את ביבי.

 

אבל אני גם - אגנוב את כל הקולות של האנשים שהאמינו בי משום מה ואצטרף לממשלה של ביבי.

 

השראות פוליטיות - שמעון פרס, האיש שהתחיל את המסורת הנפלאה של מפלגת העבודה להיכנס לכל קואליציה שמציעים לה.

 

מוטו לפוליטיקה - השמץ את יריביך כאילו לא שיתפת איתם פעולה מעולם ושתף איתם פעולה כאילו לא השמצת אותם מעולם.

 

כשנגמר עוד יום בכנסת - הולך לעשות בבית את מה שעשיתי בכנסת - כלום.

 

תפקיד נחשק - ראש הממשלה.

 

וכשאתה לא חי בסרט - שר הרווחה.

 

אמונות תפלות - אני לא יוצא מהבית בלי לתקוע למישהו אצבע בעין ולצעוק "מהפך!"

 

בוז'י, הנה ציפי - ציפי? מה ציפי? איפה? לא, ציפי, אנחנו לא מנסים להחביא אותך. מה, איפה היא? אנחנו לא רוצים להחביא אף אחד. אנחנו גאים מאוד בשותפות איתך, ציפי. אנחנו פשוט חושבים שאת חתיכת עלבון לכל אדם שמצביע לאותה המפלגה יותר מפעם אחת ברצף, אז צריך קצת יותר להתמקד בי.

 

ותזכרו את זה בקלפי!

נכתב על ידי , 28/2/2015 17:55   בקטגוריות הומור, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, כי הייתי חייב לכתוב משהו, מעט בושה, ספיישל, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, תחרויות, אקטואליה, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: בחירות 2015
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גולדי10 ב-3/3/2015 07:12




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)