לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2016

שנה טובה מאזובי הקיר


שלום לכם.

ראש השנה הגיע, וזה הזמן לפינה שכבר הרבה זמן לא עשיתי: ברכות מאישי ציבור. אתם יודעים, אלו שאמורים להיות הארזים, אבל בהם הכתה שלהבת אז נשארנו עם אזובי הקיר.

בבקשה:

  • "שנה טובה לכולכם. זה מזכיר לי שפעם אחי יוני אמר לי 'שנה טובה'..." (בנימין נתניהו)
  • "לשנה מלאת דגלים!" (נאוה בוקר)
  • "שתהיו לרכיכה ולא לעמוד שדרה". (בוז'י)
  • "לא הבנתם, ה-48 שעות להנייה זה מאחרי החגים". (אביגדור ליברמן)
  • "שנה טובה. עם מה שמחכה לכם אחרי נובמבר - לכאן או לכאן - אתם עוד תתגעגעו אליי". (ברק אובמה)
  • "חמוד, הם כרגע עסוקים בלהתגעגע אליי". (שמעון פרס)
  • "שנה טובה זו שנה סטרייטית". (בצלאל סמוטריץ')
  • "שנה של סטטוס קוו". (יעקב ליצמן)
  • "שנה טובה מהשגריר שלכם באו"ם". (אופיר אקוניס)
  • "שנה שבה תבינו שאני התשובה האמיתית שלכם לנתניהו, למרות שמה שאני מציע נע בין כלום לבין בדיוק מה שהוא מציע, רק עם ג'ל". (יאיר לפיד)
  • "חוגגים שנה חדשה עם מרצ! מונית שירות בודדת תגיע לאסוף את כל המצביעים!" (זהבה גלאון)
  • "זה ראש השנה השני שאני מברך אתכם כשר בממשלה הנוכחית. על השלישי נטיל מיסוי". (משה כחלון)

ושיהיה לנו בהצלחה גם השנה.

נכתב על ידי , 2/10/2016 15:47  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-3/10/2016 13:22




62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)