לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גזענות מבית טוב


הפסקת אש לכולכם (כי שלום לא נראה כרגע בר השגה).

 

לא יודע מי מכם שמע, אבל בישראל הולך להיות רשום זוג נשוי בו הכלה יהודיה (שהתאסלמה) מבית טוב ואילו החתן, לא עלינו, ערבי. ארגון להב"ה (באופן רשמי ראשי התיבות האלו אומרות "למניעת התבוללות בארץ הקודש", אבל לאור הניסוחים של מנהלי עמוד הפייסבוק שלהם זה נראה יותר כמו משהו בסגנון "לא הצלחנו בכיתה ה'") כבר התחיל לארגן הפגנות מול המסיבה במטרה להחזיר את בת ישראל הזכה והטהורה (כמובן, מתוך הנחה שהיא לא, כמאמר המשורר, "הזדיינה עם הערבי") אל עמה אליו היא שייכת (בסאגה הקודמת הד"ר מיכאל בן-ארי אמר ש"בנות ישראל שייכות לעם ישראל". מעניין, כי אני חשבתי שבנות ישראל, ונשים בכלל, ובני אדם באופן כללי, שייכים לעצמם בלבד).

 

יש לי הרבה דברים להגיד על הרעיון להתערב למישהו בחיי האהבה שלו, אבל אין לי כוח להתייחס לענייני התבוללות (כי פשוט לעורר אצל אנשים אנטגוניזם כלפי היהדות עם מעשים כאלו זה הצעד הנכון ביותר כדי למנוע התבוללות), לענייני "זו מדינה יהודית" (תוכלו לסמס לי כשתחליטו מה זה בדיוק אומר? תודה), "הצלת העם היהודי" (מכל האיומים בעולם - חמאס, דאע"ש, הג'יהאד האסלאמי - האיום הכי גדול זה ערבי ויהודיה שמאוהבים אחד בשני?) ועוד טיעונים מהסוג הזה. יש רק טיעון אחד שאני מעוניין להתייחס אליו, טיעון כל-כך מטומטם שאני לא יכול לעבור עליו לסדר היום בלי לצחוק עליו, טיעון כל-כך אווילי שכל מי שמשתמש בו צריך לשבת ולחשוב טוב-טוב מה זה אומר עליו שהוא השתמש בטיעון הזה. מה הטיעון הזה? טוב ששאלתם. הטיעון המוכר והשחוק הוא "אנחנו גזענים? אני רוצה לראות מה קורה כשערבייה תתחתן עם יהודי. המשפחה שלה תרצח את שניהם. הם הגזענים".

 

אז קודם כל, כמובן, מדובר בבורות או בשקר, תלוי מי מדבר. יש לא מעט אנשים שנותנים דוגמאות שהם מכירים מחייהם האישיים על נישואים מעורבים של ערבייה ויהודי, שלא רק ששניהם בחיים, שניהם גם לא היו צריכים לשנות את שמותיהם ולאמץ זהות בדויה והם גם בקשר עם משפחת הכלה. אני יודע שזה מפתיע חלק מכם, אבל גם בחברה הערבית יש מי שמבין שאישה היא אדם עצמאי, שהיא שווה לגבר ולא נחותה ממנו, ושהיא לא אמורה לשמור על "טוהר מיני" למען כבודה של המשפחה - בדיוק כמו שלא חסרים יהודים שלא הפנימו את הרעיון הזה שנשים הן לא חפץ. אם מישהו פה נכנס להלם, אל דאגה, מערכת הבריאות שלנו ערוכה היטב להתמודד עם נפגעי חרדה.

 

אבל בואו נגיד שמדובר ביוצא מהכלל שמעיד על הכלל. עדיין, למרות הכל, מדובר בטיעון אומלל ביותר, כי הוא מצביע על שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה שהטוענים לא ממש הבינו לעומק גזענות מהי, והם חושבים שמדובר במחשבות רעות על קבוצות אתניות, עמים ולאומים שדווקא מורכבים מאנשים שהם סבבה לגמרי (למשל, אנטישמיות). פה אנחנו מדברים על ערבים, שאנחנו חושבים עליהם מחשבות רעות בגלל שהם באמת נעים על הטווח שבין זבל אנושי לבין בעלי חיים בצורת בני אדם - והנה, תראו, הם יהרגו את כולנו אם ערביה תתחתן עם יהודי. אז יש פה שתי טעויות בסיסיות: הראשונה היא הטענה שבהכרח מדובר במחשבות שליליות, אבל למעשה גם הצמדת תווית הנתפשת כחיובית (לדוגמא, המזרחים הם אנשים חמים יותר) היא גזענות לכל דבר ועניין. השנייה היא הטענה שחובה שתהיה שגיאה בתפישה הכוללנית הזו, אך גם אם באמת יש ערבים שאוהבים להתנות אהבים עם כבשים (מישהו יהיה חייב להסביר לי מאיפה הרעיון הזה הגיע), הכללת הטענה הזו על כל הערבים באשר הם זו גזענות.

 

האפשרות השנייה היא גרועה יותר, והיא שאם היו לאותם טוענים שיעורי לוגיקה בבית הספר הם היו נכשלים כישלון חרוץ. בואו נניח שאדם מואשם ברצח, כל הראיות מופנות כלפיו, והשופט, רגע לפני שהוא מכריז על הרשעה, שואל את הנאשם אם יש לו מה להוסיף. לנאשם יש מה להוסיף, והוא אומר: "אני רוצח? התובע רצח את אשתו. הוא רוצח". אז נכון, כנראה שהתובע יילקח לחקירה ואם יימצא שיש דברים בגו הוא גם יעמוד לדין, וייתכן שיצטרכו להתחיל את כל משפטו של הנאשם המקורי מחדש. עם זאת, אף אחד לא יעלה בדעתו פשוט לשחרר את הנאשם הביתה כי למרות שהוא רצח הוא לא רוצח כי התובע שלו רוצח. אתם, מעלי הטיעון הזה, מודים שהקטע שלכם הוא גזעני? אתם גזענים, והעובדה שיש גם ערבים גזענים לא בדיוק פוטרת אתכם מהרעיון הזה. אם אתם מתנגדים לחתונה הזו אבל לא חושבים שאתם גזענים תצטרכו להביא טיעון שיוכיחו שההתנגדות הזו היא לא אקט גזעני.

 

ועוד באלו שלא בדקו את הטיעונים שלהם עצמם לעומק הם אלו שעשו טוויסט קטן לטיעון הנדון ואומרים "נכון, אנחנו גזענים, אבל גם הערבים (כי ערבייה ויהודי וכו'), אז אנחנו בסדר". קודם כל, כן, יש כאלו שאומרים את זה. דבר שני, אני רוצה לפנות לכל אותם אנשים: בתור התחלה, יפה מאוד שאתם מודים בעובדה שאתם גזענים, באמת כל הכבוד. עם זאת, אתם מבינים שאת האישור שלכם לרעיונות הנואלים שלכם אתם מקבלים מאותו עם שאתם מתנשאים מעליו ומאמינים שהוא נחות, נכון? זו קצת בעיה. הרי לא תראו את היטלר (ולא, אני לא משווה, אני רק נותן דוגמא) אומר "היהודים אונסים נשים, אז גם לארים מותר לאנוס נשים". כל הרעיון בגזענות מהסוג בו אתם מודים שאתם מחזיקים היא שאתם נעלים מכל השאר. האם הקבוצה הנעלה נעלה בכך שהיא מתנהגת כמו הקבוצות הנחותות? לא, לכל הרוחות! הקבוצה הנעלה אמורה להיות טובה יותר, מודל לחיקוי, ובטח שהיא לא אמורה לקחת דוגמא מכל הנחותים האלו. לדעתי מאיר כהנא הלך לבכות עכשיו על כך שאלו הגזענים שיש למדינת ישראל להציע.

 

ולפני סיום: בלי קשר למה שאתם חושבים על החתונה הזו, לדעתי עצם הרעיון לבוא ולהרוס לשני אנשים את מה שאמור להיות היום המאושר ביותר בחייהם (יש כאלו שמספרים שהיום הזה מתחיל סבל נוראי ואני עצמי לא תומך גדול של מוסד הנישואים, אז אני לא רוצה להתחייב) בשם רעיון פוליטי כלשהו - זה רעיון דוחה. אף אחד לא מכריח אתכם לאהוב את הרעיון של נישואים בין ערבים ליהודים, אבל לעשות דבר מהסוג הזה זה דבר דוחה.

 


עיבוד תמונה: עמיר שיבי

נכתב על ידי , 14/8/2014 20:35   בקטגוריות הומור, הערה רצינית, הרבה נזק בפחות מאמץ, חברה לא חברותית, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, לכו תלמדו מה זה אומר, מעט בושה, פוליטיקה לעניים, פלורליזם רבתי, רק בישראל, רשמים שלי, אקטואליה, פסימי  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היילי מונרו. ב-23/8/2014 01:39
 



איזה מזל


איזה מזל שיש את כל הסיפור הזה של הזמר המפורסם (שלא אציין את שמו כי ראיתי מה עשו למי שחשף את שמו ולא בא לי גם) שחשוד בקיום יחסי מין עם קטינה. ממש טוב שהפרשה הזאת נחשפה, לא?

 

כלומר, מה? הייתם מעדיפים להמשיך להתעסק בפיגוע שהתרחש באותו יום בו הפרשה נחשפה, כשפלסטיני רצח חייל בשנתו (כן, רבותיי הלאומנים, גם סמולנים חושבים שזה מעשה שלא ייעשה)? אין פה שום דבר מצחיק, ובאמת אין שום סיבה להתעסק בזה כי הסטטוסים על זה לא יהיו שנונים ומצחיקים כמו איזה סטטוס על זמר שלכאורה משתתף באיזו תכנית ריאליטי לצדו של איש היח"צ שמקדם את קשרי ההון-שלטון בלי להתבייש. כלומר, למי באמת יש כוח לדון בשאלה האם העולם צבוע בגלל שהוא התרגש מרצח של חייל בריטי באמצע הרחוב ולא עשה פיפס על הפיגוע שהתרחש כאן, או שזו השוואה אידיוטית בעליל כי הרוצחים בבריטניה גם טרחו לצלם את הרצח ולדאוג שכולנו, בכל העולם, נוכל ליהנות מהמראות (בניגוד למחבל אצלנו)? למי יש כוח לשאול מה זה אומר על המצב שלנו ומה הפתרון שלו? נכון, לאף אחד אין כוח לשטויות האלה. מזל שיש זמרים שחשודים בקיום יחסי מין עם קטינה.

 

והיינו עלולים ממש להתעסק ברעיון של יצחק אהרונוביץ', לבצע מעצרים מנהליים לאזרחים. למי יש כוח להתעסק בשאלה מה יהיה פה כשלשוטר תהיה היכולת לעצור אותך לתקופה ממושכת רק כי לא באת לו טוב בעין? נכון שעל זה אפשר לכתוב כמה סטטוסים ציניים ומרושעים בלי להיות מואשם בזילות כלשהי (אלא אם כן מישהו יזרוק משהו על זה שזה יהפוך את המשטרה לגסטאפו, אז כבר תואשמו בזילות יותר מהר ממה שעוצרים פה בלוגרים שחושפים שמות של זמרים מפורסמים שחשודים בקיום יחסי מין עם קטינה. אם אתם חייבים, תשוו את המשטרה לקג"ב), אבל זה פוליטי ואז זה הרבה פחות כיף והרבה פחות לייקים. לא מתאים. מזל שיש זמרים שחשודים בקיום יחסי מין עם קטינה.

 

ועוד היינו עלולים להיזכר שיש לנו ממשלה שהאכפתיות שלה לאזרח הקטן נגמרת פחות או יותר איפשהו ברגע שהפוליטיקאים מאשרים את הסטטוס המבריק להפליא שהם כתבו. נכון שיאיר לפיד מבדר כל פעם מחדש עם הסטטוסים שלו שהוא בטוח שהם גאוניים (תנו לו להמשיך לחלום), איילת שקד קורעת אותנו עם המושגים שהיא לא מכירה (היא באמת חושבת שהטענה של ציפי לבני שהבית היהודי מהווים מכשול לשלום זו הסתה) ומירי רגב היא פשוט מירי רגב ולא נותר לתהות בפעם המאה איך היא נהייתה דוברת של משהו יותר רציני ממחסן של מכולת ביישוב מבודד בערבה - אבל זה לא כיף כמו זמר שלצחוק עליו נהיה קונצנזוס תוך שלוש דקות. מזל שיש זמרים שחשודים בקיום יחסי מין עם קטינה.

 

וחס וחלילה שניזכר שכל יום עולה גאון תורן שמציע לתקוף את איראן לבד (כי באמת המצב זהה במאה אחוזים למה שהיה עם הכור העיראקי לפני 30 שנה), לפעמים עם נשק גרעיני טקטי (כי כנראה שנשק אסטרטגי להשמדה המונית זה קצת מוגזם), ושיש בממשלה שלנו אנשים שחושבים שזה כיוון לא לגמרי מטומטם. כלומר, נכון שאפשר לתמוך ברעיון בלי להיות מטומטם, אבל למי יש כוח באמת להביא נימוקים ולנהל דיון על העניין הזה? הרי גם ככה מדיי פעם עולה מישהו שמזהיר מפני דיון ציבורי על דברים כאלה (אני באמת מתנצל, באמת שכחתי שממשלת ישראל שמה קצוץ על מה שהציבור חושב), אז מזל שיש זמרים שחשודים בקיום יחסי מין עם קטינה.

 

כלומר, זה לא שהנושא הזה לא חשוב, וזה לא שאין פה איזו בעיה מוסרית שצריך לטפל בה ולדון בה, אבל הרי זה לא מה שמעניין אותנו. הרבה יותר כיף לפרסם איזה סטטוס מצחיק שכולל רמיזה קורעת לגבי הזמר המפורסם שעל שמו הוטל צו איסור פרסום (יום אחד אני אבין את ההיגיון בזה שהמשטרה רצה לספר על זה שהיא הצליחה לעצור מישהו אבל מטילה צו איסור פרסום על כל הפרטים הרלוונטיים) מאשר ממש לדון במשמעויות של המקרה הזה. גם לא צריך, זה בסך הכל זמר מפורסם, לא איזה משהו משמעותי באמת.

 

פשוט מזל שיש זמרים שחשודים בקיום יחסי מין עם קטינה.

נכתב על ידי , 15/11/2013 11:03   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, הערה רצינית, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, חברה לא חברותית, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, מעט בושה, פוליטיקה לעניים, קצת תרבות לא הרגה אף אחד..., רק בישראל, רשמים שלי, שטח ציבורי, תשקורת עוינת, אקטואליה, פסימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-16/11/2013 09:57
 



תשדירי הבחירות


ב"ארץ נהדרת", "מצב האומה" ו"בובה של לילה" יכולים לעבוד על תסריטים ובדיחות מהבוקר ועד הלילה ואפילו לגייס את הכותבים של ג'ון סטיוארט וג'יי לנו - הם לא יצליחו להתעלות על הבידור שמספקים תשדירי התעמולה של המפלגות השונות. למעשה, התשדירים האלו היו יכולים להצחיק אותי יותר, אם לא הייתי יודע שהבידור הזה עולה לנו מאה מיליון ש"ח. הנה תקציר של תשדירי הבחירות:

 

הליכוד - ישראל ביתנו:

אני יכול לדבר על התצלומים של הנאומים של נתניהו (כשביבי מדבר, אובמה מעביר ערוץ); על ההסברים שלו על המזרח התיכון ("אתמודד עם אתגרים ואחזק את חמאס"); על זה שנתנו לליברמן לדבר (למה השקופית של המטרה הראשונה מוסתרת?); על החותם שנתניהו קיבל מימי בית כלשהו שהיה שייך לפקיד שקראו לו נתניהו (ידעתי שהוא חי בעבר, לא חשבתי שעד כדי כך); על זה שהמסר של הליכוד לאחמדניג'אד, חאלד משעל ונסראללה זה "ראש ממשלה חזק, ישראל חזקה" (מה הם אמורים לעשות עם זה?); על רשימת ה"הישגים" של הממשלה (לא ידעתי שבגיל 3 כבר לומדים את לוח הכפל); על כחלון (ברצינות? זה הנכס הכי מוצלח שיש למפלגה הזאת?) - אבל בואו נדבר על הקמפיין הנגטיבי.

הקמפיין הנגטיבי של המפלגה מחולק לשניים: לפחות שלושת רבעי קמפיין מוקדשים לקיצוניים של הבית היהודי והשאר מיועד לשלי יחימוביץ' וציפי לבני (ואולי גם ליאיר לפיד ופספסתי). בזמן שהתזכורות לגבי דב ליאור, אורית סטרוק וציפי לבני הן עוד איפשהו בתחום הרלוונטי, הדבר היחידי שיש בליכוד להגיד על שלי יחימוביץ' זה שהיא הצביעה פעם לחד"ש. הנה הודעה לבוחר מספר 500: יובל שטייניץ התחיל את הפעילות הפוליטית שלו בשלום עכשיו. מה שכן, התחברתי לסיסמא "לפני שאתם מצביעים, בידקו למי אתם מצביעים". שקלתי להצביע ליכוד, בדקתי, מצאתי שם את מירי רגב, ויתרתי.

 

קדימה:

אני דיי בטוח שהקריין שלא מפסיק לחפור כמה מופז חזק בביטחון ושהוא אחד משלנו (מי אלה ה"אנחנו" האלו שמופז שלהם?) זה אורי גבריאל, הישראלי ששיחק ב"עלייתו של האביר האפל" (חוץ מאלון אבוטבול). עם כל הדברים הטובים שאומרים על מופז, למה זה נשמע כאילו הוא מאיים עלינו?

ומילה על אלו שמדברים על מופז - רונית תירוש, רוני בר-און ואהוד אולמרט. על תירוש אין טעם להכביר במילים, מאחר והיא ומירי רגב עושות רוטציה עם תא המוח הבודד שהן משתמשות בו. בר-און, אפשר בבקשה לדעת למה אתה משווה את מספרי 500 בערך במפלגות האחרות לשאול מופז? למה אתה לא משווה אליו את יחימוביץ', נתניהו ולבני? ואולמרט, אם מופז הוא כזה שוס, למה הוא היה אצלך רק שר התחבורה?

 

העבודה:

בסך הכל, ייאמר לזכות הקופירייטר, מדובר בתשדירים לא רעים. הם מדברים על זה שיחימוביץ' אשכרה תהיה ראש ממשלה (חס ושלום), ולא על תרחישים בהם נתניהו יהיה ראש ממשלה (למי יש דרכון זר למכירה?). אבל למה, קיבינימט, נותנים ליחימוביץ' לדבר כל כך הרבה? זה שהיא לא לקחה קורס בדיקציה כשהיא הייתה בתקשורת זה מחדל בפני עצמו, אבל באמת חייבים לתת לה לדבר כל כך הרבה גם בתשדירים? אם אני ארצה לצחוק על מישהו שלא יודע לבטא אותיות כמו שצריך אני אשים לי מרתון כתבות של רינה מצליח. ובקשר לתשדיר שכולם מדברים בו, מישהו בבקשה יכול לעשות איזה אפקט כדי שלפחות בתשדירים יתחלף לבוז'י הקול?

 

התנועה:

את התשדירים האלו אפשר לסכם במילים "אני, ציפי לבני, לא מחוברת למציאות ואני מקווה שיש מספיק ישראלים מנותקים כמוני". אבל למה להסתפק בזה? ציפי לבני מדברת על ההישגים שלה כשרת החוץ (בדיוק אחד) ועל זה שנתניהו הרס אותם (לפחות פה היא צודקת). היא מדברת על זה שבבחירות הקודמות הציבור נתן בה אמון ענק ושהיא לא הסירה את האחריות מהכתפיים שלה. ציפי, את לא חושבת שהעובדה שתקבלי מספר מושבים חד ספרתי בבחירות הקרובות מראה שהציבור הסיר את האחריות מהכתפיים שלך? וכמובן, גולת הכותרת - ציפי לבני אומרת שהיא חזרה כדי לעשות משהו (לא קריטי מה). ציפי, אם היית ששה חודשים בבית וחצי מהזמן התלבטת אם את "חוזרת" לפוליטיקה, זה לא נקרא "לחזור", זה נקרא "לסיים את ההפסקה".

 

מרצ:

דיברתי על זה כמה פעמים אבל חייבים לדבר על זה שוב: למרצ יש את אחד הקופירייטרים הכי מחורבנים במדינה, ברמה כזו שלדעתי החוק צריך לאפשר לתלות אותו למען יראו וייראו קופירייטרים גרועים אחרים. התשדיר על החוקים שמרצ העבירו דווקא לא רע, אבל כל התשדירים נגד נתניהו (בעיקר זה עם הפרחה) צריכים להילמד בלימודי תקשורת באוניבסיטאות כדוגמא למה אסור לעשות לעולם. ברצינות? הקול שלך בטוח נגד ביבי? אתם אמיתיים?

 

הבית היהודי:

ראיתי רק תשדיר אחד, בו אנשים מסבירים מה זה בית יהודי בשבילם. מי שרוצה לדעת דברים יותר חשובים, כמו מצע, מתבקש ללכת לחפש את החברים שלו.

 

ש"ס:

עובדיה, עובדיה ועוד עובדיה. לפחות הפרסומאי עשה שם בשכל ורוב הזמן שם אותו על מיוט.

 

יהדות התורה:

אני רוצה להבין, חברים, בישראל יש רק קשישים שצריך לדאוג להם שאתם מפמפמים רק עליהם?

 

חד"ש:

מעניין שהתשדיר היחיד שעברית כולל נאום של דב חנין, ושהתשדירים בערבית כוללים צעירים וצעירות או משחק בבובות אצבע אבל לא כוללים אף אחד מהמועמדים. דב חנין הוא באמת היחיד ששווה לירוק בכיוון שלו?

 

עוצמה לישראל:

צעירה שמדברת שהיא מפחדת לצאת מהבית אחרי חמש בערב בגלל המסתננים (אני מבין שעם הסרסורים והנרקומנים היית בסדר) או אריה אלדד ומיכאל בן-ארי מדברים בערבית על הצורך בשוויון חובות (ואף מילה על מה שהערבים לא מקבלים). מה שכן, הג'ינגל שלהם מעולה וממש קליט. אבל למרות הכל, אני כנראה אצביע פי 1000 יותר עוצמה לישראל.

 

יש עתיד:

ההרצאה של יאיר לפיד עם החיקוי של הפצצה של נתניהו מהנאום באו"ם. הדבר היחידי שאני קלטתי משם זה שליאיר יש בעיה רצינית לשרטט קו אדום ברור וישר. רמז לבאות?

 

רע"ם-תע"ל:

שלא במפתיע, למפלגה של טיבי וצרצור אין רצון למשוך מצביעים יהודיים, אז אין תרגום. מה שכן אפשר להגיד זה שנעימת הפתיחה של התשדירים ממש, אבל ממש גרועה.

 

בל"ד:

מפלגה ערבית אבל נותנת תרגום לעברית. את זחאלקה ואת זועבי הם טרחו להסתיר. ועדיין - מי היהודי שיצביע למפלגה הזו?

 

מפלגת אור:

יושב ראש המפלגה, ירון ידען, מדבר על זה שרוב הילדים מתחנכים כנגד הדמוקרטיה ויש לעצור את התקצוב לבתי הספר האלו. הכל טוב ויפה, אבל יש רק בעיה אחת: ירון ידען. הוא מנסה לנאום כמו מוסוליני על המרפסת אבל יוצא לו יותר קרוב לחתולה חסרת כריזמה שדורכים לה על הזנב.

 

התקווה לשינוי:

התשדיר תוקף את טיבי, זועבי ומוחמד ברכה ככאלו שלא דואגים לאינטרסים של הציבור הערבי. זה נכון וזה גם משודר בצורה טובה, אבל למה להרוס הכל עם ג'ינגל כזה גרוע?

 

ארץ חדשה:

אלדד יניב שולח אנשים לחפש אותו ביוטיוב. הוא באמת חושב שהוא יגרום לישראלי הממוצע לטרוח?

 

ברית עולם:

עופר ליפשיץ בטוח שהוא בא בשליחות אלוהית והוא מדבר אלינו שניתן לו את הקול שלנו כדי שהוא יוכל להשלים את המשימה שאלוהים הטיל עליו. מר ליפשיץ, אם אלוהים איתך, הוא לא יכול כבר לדאוג לזה שתנצח?

 

דע"ם:

שכך יהיה לי טוב, אני לא יודע איך המפלגה הזו נכנסת בכל תשדיר בחירות, אבל אם אני אשמע עוד פעם את העוד המעצבן הזה ברקע של הדיבורים של הגברת על יהודים וערבים אני אשבור את המסך.

 

הישראלים:

רק אני חושב שזה אירוני שמפלגה שנקראת ככה מעלה תשדיר שכולו ברוסית?

 

הפיראטים:

האמת, התשדיר ממש לא רע, לא מצאתי על מה לרדת עליהם פה.

 

כולנו חברים:

אנשי המפלגה הזו מצאו מישהו שיותר הזוי מאורן זריף ואמנון יצחק. קורע.

 

מורשת אבות:

יו"ר המפלגה מספר לנו מה יקרה כשהוא יהיה ראש הממשלה. אני מתאר לעצמי שאת הקטע של החזירים המעופפים חתכו בעריכה.

 

מפלגת כלכלה:

נמצא הקופירייטר שיותר גרוע מזה של מרצ: הביאו חשפנית שתתפשט בתשדיר, בתור מטאפורה לזה שהממשלה מפשיטה אותה. נו טוב, כשליו"ר המפלגה קוראים יוליה שמאלוב-ברקוביץ', אפשר להבין איך החלטות מטומטמות כאלו מתקבלות.

 

עלה ירוק:

מדובר בתשדירים מצוינים. כדאי לאנשים של מרצ להתחיל איתו מגעים, אולי עוד ייצא להם תשדיר אחד טוב לפני הבחירות האלו.

 

עם שלם:

"אם הרמב"ם היה חי היום הוא היה מצביע לאמסלם". אם הרמב"ם היה חי היום הוא היה יורד מהארץ.

 

עתיד אחד:

תשדיר אחד ארוך על מה שפורנוגרפיה עושה לנערים במוח. שתי שאלות:

1. למה נראה לכם שמישהו יבחר בכם בגלל רעיון אחד?

2. מי שלא רוצה שלילד שלו תהיה גישה לפורנוגרפיה יכול לבקש מספקית האינטרנט שלו לחסום את התכנים האלו. ממש אין בכם צורך.

 

צדק חברתי:

נמצא מישהו שיש לו פחות כריזמה מלירון ידען. ווהו!

 

אחים אנחנו:

כי אם מישהו הרגיש שאחרי מפלגות סקטוריאליות לחרדים, לרוסים ולערבים עדיין חסרה מפלגת סקטוריאלית - הירגעו. יש גם מפלגה לאתיופים.

 

ותזכרו את זה בקלפי!

נכתב על ידי , 14/1/2013 19:31   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, הערה רצינית, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, טפשת נפוצה, ירידות על הטלוויזיה, ספיישל חגיגי, פוליטיקה לעניים, פרסומים מיותרים, קצת תרבות לא הרגה אף אחד..., רק בישראל, רשמים שלי, אקטואליה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-18/1/2013 00:01
 




דפים:  
62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)