לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

היום כולנו נרתמים לעזור


היום כולנו צריכים להירתם ולעזור.

 

הוא היה רמטכ"ל...


 

הוא היה ראש ממשלה...


 

הוא שר ביטחון...


 

באמת נראה לכם הגיוני שהוא צריך לשכור דירה?!

אז נכון, זה מגדל יוקרה וכל זה, אבל באמת נראה לכם ראוי שהוא צריך לשכור שם דירה?!

 

היום כולנו נרתמים לעזור לאהוד ברק לאסוף את הסכום הנדרש כדי שהוא יוכל לקנות בית במגדל היוקרה החדש שלו.

חייבים להושיט כתף, כי כל ישראל אחים.

 

שבוע טוב לכולכם.

נכתב על ידי , 23/6/2012 19:26   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, למה לי פוליטיקה עכשיו?, מעט בושה, משרד הביטוח, רק בישראל, אקטואליה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרמוז מלך הקופים ב-24/6/2012 14:39
 



השטויות שהח"כ שלי אומר


שלום שלום, ואל תבואו לי בחלום.

שבועות סוערים עוברים על כוחותנו: מירי רגב כינתה לא מזמן את הסודנים "סרטן" והיא עדיין לא מבינה מה לא בסדר בזה; אנסטסיה מיכאלי החליטה שהומואים הם כאלו שעוברים הטרדות מיניות (ומתאבדים בגיל 40) ושלסביות הן נשים שעברו פעם הפלה; ואורי אריאל החליט שהומוסקסואלים מוצהרים עלולים להפריע לצבא להילחם (ואני לתומי חשבתי שמה שמפריע לו להילחם זה שצה"ל הוא צבא מחורבן). המירוץ על האמירה המטומטמת עוד בשיאו, והרי השטויות הבאות שייצאו לח"כינו המופלאים מהפה:

  • "מבקרי מדינה הם אנשים שהיו יותר מדיי זמן בשמש ונדפק להם המוח." (יובל שטייניץ)
  • "אם זה נראה כמו אחריות, מריח כמו אחריות ועושה שריפות כמו חוסר אחריות - כנראה שזה מישהו אחר." (אלי ישי)
  • "ערבים הם הראיה היחידה בזכות האבולוציה: הם בטוח הגיעו מהקוף." (מיכאל בן-ארי)
  • "מדינות המערב אלו מדינות שעברו מעשה סדום מאיזה יהודי ומאז הן אנטישמיות." (אביגדור ליברמן)
  • "שמונים אחוז מהחרדים הם אנשים שיש להם קומבינה עם הקב"ן." (שאול מופז)
  • "אני הייתי הראשון לזהות שאני מוקף בחבורת כלומניקים מבזבזי כספים." (בנימין נתניהו)
  • "חייבים להגדיל את תקציב הביטחון לאיזה שקר כלשהו." (אהוד ברק)
  • "באירופה עולות מפלגות אנטישמיות והעולם שותק!" (מירי רגב)
  • "דמוקרטיה זו המצאה של גייז." (זאב אלקין)
  • "אני סוציאל-דמוקרטית." (שלי יחימוביץ')
  • "כל הבעיות של ישראל זה בגלל שלא נתנו למרמרה להגיע לעזה." (חנין זועבי)
  • "<הכנס/הכניסי פה דבר שטות אווילי כלשהו שיתאים למצע של ישראל ביתנו.>" (אנסטסיה מיכאלי)

עד כאן להיום.

שבת שלום לכם.

נכתב על ידי , 22/6/2012 13:28   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, חברה לא חברותית, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, לא באמת פוליטי, מעט בושה, ספיישל קטן, פלורליזם רבתי, רק בישראל, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוויות מהקב"נוס


היו שני דברים שהייתי משוכנע שאני לא אעשה במהלך שירותי הצבאי: להישפט וללכת לקב"ן.

אז במהלך 29 החודשים האחרונים (שנתיים וחמישה חודשים) הצלחתי לא להישפט, וגם האיום היחידי במשפט שהיה לי היה אמור להיגמר בזיכוי מוחלט.

אבל השבוע הלכתי, להפתעתי, לקב"ן.

נתחיל מההתחלה: מה קיבינימט גרם לי, חייל ממורמר אבל יחסית יציב בנפשו ללכת לקצינת בריאות הנפש היחידתית? אז ככה, אני סובל כבר כמעט שנתיים מבעיה רפואית מסויימת, שהרפואה המודרנית לא מצליחה להבין את פשרה. כבר מההתחלה רופאת היחידה ניסתה לשכנע אותי שאולי הבעיה שלי היא פסיכולוגית ושאני בדיכאון בגלל הצבא (אני לא אגיד שזה לא הגיוני. אני מנסה להיות רציונלי ככל האפשר, ולכן רק מתבקש שאם מנסים לכפות עליי מערכת לא רציונלית בעליל המוח שלי יגיב בדיכאון). אז אחרי שהמון רופאים מומחים (ל-PCR, ככל הנראה) בדקו אותי ולא מצאו תשובה, היא שכנעה אותי לנסות ללכת לקב"נית.

אוי, כמה שזה היה מיותר: אחרי שסיפרתי לה את קורות חיי, קורות משפחתי וקורות הוואטאבר איט איז, כל זה במשך כמעט שעה, היא קבעה, כמו כל הרופאים שהלכתי אליהם, שמה שיש לי זה לא בתחומה.

אז מצד אחד אין לי בעיות נפשיות וזה טוב. מצד שני, אם אני אחליט לעשות חיסול מאוד לא ממוקד של קצינים ונגדים אחרי שהם באמת יעלו לי על העצבים יהיה לי מאוד קשה לטעון לאי שפיות. זה מאוד בעייתי, מפני שהטענה לפיה אני עשיתי טובה לעולם בכך שנפטרתי מקצינים טיפשים ואגו-מניאקים לא תעמוד במבחן בית משפט, בטח אם זה בית משפט צבאי שמורכב מקצינים. בקיצור, למרות שזה יכול להיות צעד רציני לעבר צבא טוב יותר, הוא ייאלץ להמתין עד שאיזה פסיכופת יתגייס (אופס, כבר קרה) וירגיש כמוני כלפי המערכת.

אז אחרי המון זמן שהצבא לא מביא לי תועלת - הוא ממשיך בזה וביעילות מרשימה.

אפרופו צבא, השבוע התפרסמה התמונה של שני החיילים ההומוסקסואלים שמחזיקים ידיים, בה נכתב שצה"ל מתייחס לכולם באופן שווה. יורשה לי להגיב: פחחחחחח. אם צה"ל היה מתייחס היה מתייחס לכולם באופן שווה, גברים ונשים היו משרתים פרק זמן זהה. אם צה"ל היה מתייחס באופן שווה לכולם, סדיר לא היה אוכל את כל החול שאנשי הקבע והקצינים היו משאירים אחריהם. אבל למה להפריע לאשליה יפה? בסוף הסתבר שהתמונה מבויימת, ושאחד החיילים אפילו סטרייט, אבל כנראה שהתמונות האמיתיות של חיילים להט"בים מביאות רק לזה שאת התעמולון המשמים "במחנה" יאשר קצין החינוך הראשי.

כך עבר לו עוד שבוע נפלא על כוחותינו, ואני מנסה להחזיק את עצמי שלא לדפוק את הראש ממש חזק בראש של הקצין הראשון שיהיה מספיק אידיוט וייתן לי משימה חסרת כל היגיון. תאחלו לי בהצלחה.

שבוע טוב.

נכתב על ידי , 16/6/2012 17:27   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, למה לי פוליטיקה עכשיו?, משרד הביטוח, על עצמי, פלורליזם רבתי, רק בישראל, צבא, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-23/6/2012 22:08
 



לדף הבא
דפים:  

62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)