לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

האיג-נובל שוב כאן


טוב, האמת היא שהוא פה כבר משבוע שעבר, אבל אני לא שמתי לב. בקיצור, כמו בכל שנה, הרי הזוכים בפרס האיג-נובל:

 

פסיכולוגיה:

שלושה מדענים שגילו שאם נשענים לצד השמאל הדבר גורם למגדל אייפל להיראות קטן יותר.

גוסטב אייפל ביקש להגיב מהקבר, אבל אז הוא נזכר שלא אכפת לו.

 

אקוסטיקה:

שני צעירים יפנים עם יותר מדי זמן פנוי ומעט מדי דרכים לנצל אותו המציאו מכונה שמשבשת את דיבורו של אדם באמצעות חזרה על דבריו זמן קצר לאחר שהושמעו.

אם כבר המצאתם את זה, אפשר לדעת למה המכונה לא הייתה בעצרת האו"ם? אני בטוח שהעולם היה טוב יותר בלי הנאומים של נתניהו, אחמדניג'אד, אובמה, אבו-מאזן ומורסי.

 

נוירולוגיה:

חבורה של חוקרי מוח גילתה פעילות מוחית בדג סלמון מת.

אני בטוח שבאותה שעה בדיוק הדג המת ניסה למצוא פעילות מוחית אצל החוקרים - ונכשל.

 

כימיה:

יש בעיירה קטנה בשוודיה בתים מסויימים שבהם שיערם של אנשים נהיה ירוק. החוקר יוהאן פטרסון גילה למה.

לא, אני לא יודע למה (לא מצויין בכתבה) אבל אני כן רוצה לשאול שאלה משלי: כמה טיפש צריך להיות כדי להמשיך לחיות בבית כזה?

 

ספרות:

תנסו להישאר איתי: הפרס ניתן למשרד הדין וחשבון האמריקאי על דו"ח על דו"ח על דו"ח שהמליץ על ההכנה של דו"ח על הדו"ח על דו"חות על דו"חות.

כן, זה מטומטם כמו שזה נשמע.

 

פיזיקה:

חבורה של חוקרים אמריקאים שחישבו את סך כל הכוחות שפועלים על קוקו אנושי.

רגע, אנחנו מדברים פה על זנב סוס, צמה או שבכלל על גולגול?

 

דינמיקה של נוזלים:

קודם כל: כן, יש קטגוריה כזו. זה פרס פרודי, תזרמו.

בקיצור, הפרס ניתן לאנשים שחקרו את דינמיקת הפכפוך של המים כדי ללמוד מה קורה כשאדם הולך עם ספל קפה ביד.

ניסיתי למצוא משהו מצחיק להגיד על זה, אבל אני אתן למחקר לעשות את שלו.

 

אנטומיה:

את הפרס קיבלו חוקרים שגילו ששימפנזים יכולים לזהות שימפנזים אחרים לפי תצלומים של הישבן שלהם.

רק לי עלה הזמריר של "משפחת בתחת"?

 

רפואה:

עמנואל בן-שושן (קראתם נכון) קיבל את הפרס על הייעוץ שהוא נותן לרופאים שמבצעים בדיקת קולונסקופיה כדי למזער את הסיכויים שהחולה יתפוצץ במהלך ההליך.

נכון, כי זה מה שהפריע למין האנושי עד היום עם הבדיקה הזאת: בטיחות.

 

שלום:

חברת SKN המציאה טכנולוגיה שהופכת תחמושת רוסית ישנה ליהלומים.

אז מי אמר שהקומוניזם של ברית המועצות לא רווחי?

 

חג שמח, חברים.

נכתב על ידי , 30/9/2012 18:09   בקטגוריות הומור אוניברסלי, הצעות לעולם טוב יותר, טפשת נפוצה, למה לי פוליטיקה עכשיו?, מדע הולך ונעלם, מעט בושה, ספיישל, אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של nadavs ב-30/9/2012 18:45
 



סליחות


 

שלום לכם.

הפעם האחרונה שכתבתי פוסט לכבוד יום כיפור - אותו מועד אומלל שגורם לאתאיסטים כמוני לפרנס ספריות די.וי.די (למרות שבקושי נשארו) - הייתה לפני שלוש שנים. מאחר והפוסט הזה בעצם כבר הספיק להשתחרר מהצבא (ואני עוד כאן) אני חושב שהדבר מצדיק פוסט חדשה לכבוד יום כיפור.

בפוסט הקודם כתבתי סליחות שאישי ציבור צריכים לבקש, בעיקר מאיתנו. הפעם אני רוצה להגיד על מה אני מבקש סליחה.

  • סליחה שאני לא מעצבן אתכם כמו פעם. איפה הימים הטובים שבגלל שצחקתי על נושאים דתיים איחלו לי גיהינום? ואם כבר הזכרנו את הנושא, אי אפשר לאיים עם גיהינום על מי שלא מאמין בו.
  • סליחה שאני לא צם, פשוט תמיד כיף לי לשמוע ערסים שרוצחים חתולות ומנשקים מזוזות באותו זמן מאחלים לי מוות. מזל שאתם פה, אחרת עוד הייתי חי לנצח.
  • סליחה שאני לא מצחיק כמו פעם, אני פשוט מנסה להשתפר (וזה לא ממש הולך).
  • סליחה שאני לא מביא לכם חדשות טובות, פשוט עם חדשות טובות לא עושים סאטירה.
  • סליחה שאני לא מעדכן הרבה כמו פעם, אבל פה מי שצריך לבקש מכם סליחה זה בני גנץ שלא מוכן לתת לי שחרור מוקדם (קיבינימט, עשיתי שנת שירות! אין לכם איזשהן הטבות?).
  • סליחה שאני משתף אתכם בעלילותיי בארץ צה"ל. אני יודע שזה לא מעניין כל כך אבל מישהו חייב להביא לידיעתכם את הטמטום שאמור להיות צבא העם. אם זה צבא העם, העם בצרות.
  • סליחה שאין לי כמעט פרות קדושות. היו לי פעם, אבל מכרתי אותן כדי לקנות שתייה בשק"ם.
  • סליחה שאני לא מתייחס הרבה לאקטואליה כמו פעם, פשוט אין לי כוח לסוכני מצ"ח שידפקו לי בדלת. אני יודע שאף אחד לא אוהב אותם ושיהיה נחמד מצדי לארח אותם, אבל אני לא טיפוס נחמד.
  • סליחה אם לא נהניתם מהפוסט. גם אני לא נהנה מכם, זה בסדר.

גמר חתימה טובה.

נכתב על ידי , 24/9/2012 12:47   בקטגוריות הומור בלי טעם, כי הייתי חייב לכתוב משהו, למה לי פוליטיקה עכשיו?, מעט בושה, ספיישל חגיגי, על דת ואמונה, על עצמי, רק בישראל, צבא  
הקטע משוייך לנושא החם: גמר חתימה טובה ישראבלוג
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הגרוזיני מהמכולת ב-24/9/2012 13:08
 



תשובות לשאלון השבועי


אם היו מצלמים סרט על חייך - מי הייתה משחקת בתפקיד את?
ג'ק ניקולסון. הוא לא דומה במיל, אבל הוא פשוט שחקן מעולה.

אם היו כותבים עלייך ספר - מי הייתה הסופר/ת שהיית בוחרת שתכתוב אותך הכי מעניין?
החיים שלי כל כך שגרתיים שאפילו שילוב של ג'יי קיי רולינג, ז'ול ורן, אוסקר ויילד ומארק טוויין לא יצליחו ליצור משהו מעניין.

אם היו עושים סדרת טלוויזיה והיית משתתפת בה - איפה היא הייתה מתרחשת?
בצפון.
אין לי ביטוח לרכב וממש לא מתאים לי להגיע כל יום למרכז בתחבורה ציבורית.

אם היו קוראים למנת אוכל על שמך - איזה מין אוכל זה היה?
אני באמת חושב שאין שאלה שמטרידה אותי פחות מזאת.

אם היו כותבים שיר לכבודך - מה המילים שהיה חובה להכליל בשיר?
אה, דווקא יש שאלה כזאת.

אם היית זוכה בפרס על מפעל חיים במי היית בוחרת לעצב את הבגד לשטיח האדום?
למרבה מזלי, למרות שהשאלון הזה תמיד מנוסח בלשון נקבה, אני גבר. אי לכך, כל חליפה שאני אגיע איתה לטקס תתאים.

אם היית אחראית למציאת נוסחא מדעית - באיזה מהמדעים היא הייתה?
שקר כלשהו.

אם היו מציעים לקרוא לכבודך אירוע ספורט - באיזה אירוע היית בוחרת?
אני לא טיפוס ספורטיבי במיוחד. שחמט נחשב?

אם היית כתבת - איזה תחום היית מסקרת?
פוליטיקה.
הייתי כותב כתבה ועשר דקות אחרי זה כבר היו עולות על זה בדיחות בבלוג.

אם ענית על כל השאלות - האם קיבלת כאב ראש מהשאלון?
נו, הגיע הזמן שיהיה פה מישהו עם מודעות עצמית.

נכתב על ידי , 23/9/2012 09:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-23/9/2012 20:30
 



לדף הבא
דפים:  

62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)