לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה את הרגע



Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

עיצוב חדש :)


אוחח אני לא מאמינה שעשיתי את זה חחח יצא דיי עלוב אבל הייתי צריכה לרענן קצת...

אתם לא מתארים לעצמכם מה עברתי בישביל לשנות פה הכל סרט רע

 

עשיתי חתימה יפה אבל ניתקעתי ואני לא יודעת איך לשים אותה בפוסט סעמקערס :| אם מישהו יודע אשמח לעזרה :)

 

 

 


נכתב על ידי , 31/8/2011 22:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החלטתי שפשוט באלי לחזור לבלוגי הסקסי ולהמשיך לכתוב :)


מה למה לא? לא הייתי פה כבר כמה שנים טובות מאז שעברתי לקנדה חח

הבלוג דורש הרבה שינויים...גם ככה ניהייתי ינשוף לילה אז יהיה במה להתעסק :)

אז מאז הפעם האחרונה שכתבתי פה זה הייה 2007 או 2008...שנים הייתי אומרת חח מופתעת שעוד לא מחקו את הבלוג בכלל :|

בכל מקרה...אני כבר גרה 3 שנים בקנדה המשעממת הזאת רק דרמה יש פה, לפעמים באלי לחזור לישראל אבל אין מה לעשות ניתקעתי פה חח.

אוףף איך לא באלי בצפר נישארו לי עוד 6 ימים לכייף

טוב אני ממש לא זוכרת מה איך עושים פה...איך מעלים תמונות לעזאזעל חחחחחחח טוב זה לא מצחיקק בכלל :\

בכל מקרה ניראלי זה מספיק להיום חחחיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 31/8/2011 16:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,856
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק ט י ו ש : ] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק ט י ו ש : ] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)