לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

תשובות לשאלון השבועי


כמה נפשות אתם בבית?
שני הורים וילדון=3

כמה שנים את גרה בבית הזה?
שנתיים

וכמה דירות עברת לפניו?
בבגרותי 3 פעמים. כילדה גם 3 פעמים

האם יש מקום בבית שאת אוהבת במיוחד?
אני הכי הרבה נמצאת בפינה ליד המחשב אבל אני לא בטוחה שזה סמל לחיים בריאים במיוחד. אני אוהבת להיות במרפסת הכביסה בשעת בין ערביים כי יש שם מין שלווה כזאת עם עצמי. הייתי רוצה להפוך את המרפסת השניה ל"מקום שלי". קנינו עציצים ויש לנו כיסא נוח . יש שם גם הצצה אמיתית לכל האקשן שליד הבית שלי (בעיקר תאונות דרכים, אנחנו ליד צומת). בקיצור לא התגבשתי על מקום .


מה את לא אוהבת בבית שלך?
אה, זה קל: את הבלגן שנוצר יש מאין תוך כמה שעות.

מה לדעתך חשוב שיהיה בכל בית?
אור טבעי, תחושה שהבית משקף את מי שגר בו, אהבה ובעיקר נוחות.

תארי את בית חלומותייך- כיצד הוא ייראה?
דווקא יש לי בראש חלל גדול אחד ובו פינות שונות . מין משחק כזה בין פרטיות לביחד. מטבח גדול כי אני אוהבת לבשל. המון עציצי תבלינים. גינה עם עצי פרי וטבון.
אני חולמת על חדר משלי שיהיה בו מחשב רק שלי וגם שולחן ענק ורב שימושי (סותר קצת את עניין החלל הגדול). יותר כמין אפשרות להסתגר כשצריך.
תמיד התלהבתי מקישוטים דרום אמריקאיים ושטיחי קיר.
אני רוצה מצד אחד המון חפצים ומצד שני מרחב ואירגון שלכל חפץ יהיה את המקום שלו. דשא!
(ושמישהו אחר ידאג לתחזוקה השוטפת של הבית.

מה מסמל בשבילך המושג בית?
מקום לגוף ולנפש. מקום שמאחסן אותך וגם מייצג אותך. בור של מטלות שונות (התחושה היא שהוא ממשיך לייצר מטלות כל רגע)

מה עדיף, דירה או בית פרטי? מדוע?
לא סגורה על זה. אני חושבת יותר מדי פרקטי אז בית פרטי פשוט נראה לי כמות לא מבוטלת של דברים שהם רק באחריותינו.
דירה מאפשרת גם קשר עם שכנים, חלוקת אחריות ועוד.
ומצד שני לפעמים יש לי פנטזיה על בית קטן בכפר מינוס קוצים מינוס נחשים ועקרבים ומינוס דליפות בגג.

נכתב על ידי , 12/5/2009 09:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)