לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

כאב


אני מרגישה שיש לי כמה בעיות עם הכתיבה שלי. אחת מהבעיות היא הקושי שלי להתבונן החוצה ולכתוב על דברים שלא קשורים לחיים שלי כרגע, השנייה היא שפשוט לא מתחשק לי לכתוב ובכל זאת אני מרגישה כאילו אני מאבדת קשר עם עצמי כשאני לא כותבת.

 

הטויטר מתמקד בהווה בנקודות מסוימות ומצד שני ההווה שלי נגוע בכאב מהזן המציק מטריד וכמה אני יכולה לכתוב שפיזית פשוט כואב לי כאב כזה לא נוח שממלא את כולי.האמת היא שאני מרגישה כאילו בעטו לי בכליה.

 

אני יותר מדי זמן ללא טיפול ממשי בגלל הבדיקות שמתעכבות מה שמורט את עצביי וגורם לי להרגיש את חוסר השליטה שבכאב יותר מאי פעם. אני מרגישה לפעמים שבא לי לשדוד בית מרקחת רק כדי לקבל תרופה. אני מרגישה שאני יודעת בדיוק מה הבעיה אצלי והבעיה היא שצריך הוכחה מחורבנת שתאשש את מה שאני יודעת ושהגוף שלי יודע.

 

השנה התעליתי על עצמי מבחינת מחלות. אני שהחשבתי את עצמי כאדם בריא בסך הכול (מינוס כמה מחלות אקזוטיות בעברי הרחוק) כבר יודעת בעל פה את שם המשתמש באתר של קופ"ח (תאמינו לי שזה לא דבר פשוט לזכור כי זה צירוף מופרך שנקבע ללא אפשרות לשנות)

 

אם עכשיו אני ככה מה יהיה בגיל 60....

 

נכתב על ידי , 19/7/2009 09:24  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss kitty fantastico ב-25/7/2009 14:05



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)