לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

האם בלונדיניות נהנות יותר?


 

הלכתי למופע קברט להיות או לא להיות מרילין מונרו  שעשה לי את החשק הקל להיות בלונדינית ובעיקר רזה וחתולית וסקסית וזמרת...

טוב, לגבי הבלונדיניות אני לא סגורה על זה אבל לגבי השאר כן.

נתחיל מזה שהזמרת של המופע  ברוניה שנקראת גם בר(לשמור את הבדיחות על הפולניות לאחר כך) הקסימה אותי בנוכחות הבימתית שלה ובקול האדיר שלה. מדובר בזמרת בעיקר מתחום הג'אז אבל פחות מוכרת שבגיל 40 החליטה להגשים חלום ישן ולפרוץ לתודעה.  היא הקימה את המופע העוסק בחייה המסוכסכים של מרילין מונרו ובמופע הזה היא שמה גם את עצמה ואת הנגיעה לחיים שלה. במופע יש שירים מהסרטים בהם השתתפה מרילין וכן שירים שנוגעים בעקיפין לחייה. בין היתר יש במופע כמה שירים שכתבה ברוניה שהיו נוקבים ומיוחדים והשאירו אותי טעם של עוד.

 

ממליצה להיכנס לאתר שלה ולו כדי לשמוע דגימה מהקול שלה.

 

(הוספתי תיקונים בפוסט בעקבות מייל אישי לבבי ומשמח שקיבלתי ממנה. חשבתי שחשוב להעמיד דברים על דיוקם ולא לשנות לה את הביוגרפיה לפי מה שאולי כתבתי מהרהורי ליבי. )

 

 

נכתב על ידי , 24/10/2009 08:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-24/10/2009 18:41



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)