לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

פטפטת סופשבוע


המלצה לבילוי

בזכות ישראבלוג ספיישל. קיבלתי בשני כרטיסים למוזיאון המדע. ביקרתי בו לפני כמה שנים ולא זכרתי הרבה מאותו ביקור אבל החלטתי שזו הזדמנות לבלות סופשבוע משפחתי נחמד ושמשי (מזג האוויר היה לצידינו).

וכאילו בהזמנה הייתה שם תערוכה מוצלחת מאד לדעתי וגם לדעת נולון-מדע זה כל הסיפור. התערוכה כללה קטעים מתוך ספרי ילדים מוכרים וקשרה אותם לתופעות מדעיות פשוטות. כך למשל את הסבון בכה מאד ליווה מתקן מיוחד שיוצר קרום ענק של סבון. בהשראת איתמר מטייל על הקירות (לאחרונה גילינו את הסדרה הנפלאה הזאת) עשו חדרון עם מצלמה הפוכה שגורם למבקרים להיראות כאילו הם מטיילים על הקירות. על עלה ועל אלונה (המקסים) לווה במתקן שמעיף עלים ע"י רוח.

ומלבד התערוכה המוצלחת השתתפנו בסדנה להכנת עט מזרקה ונולי הכין כמעט בעצמו עט כזה להפתעתנו. היה שם גם לונה פארק קטן שכלל מכוניות מתנגשות שמופעלות ע"י אוויר וקרוסלה שמופעלת ע"י דיווש על אופניים.

ואז גילינו שיש גם את פינת הגיל הרך. שם היה חדר מראות מגניב ביותר ומתקנים המובילים כדורים.

 

ואחרי כל הכיף הזה הלכנו לקמפוס המקסים בגבעת רם ודהרנו על הדשא.


חוכמות נולון

נולי מקבל תרופה נגד שיעול והוא החליט לברך על כל לגימה בורא פרי הגפן. נראה לי  שהוא כבר בשל להיות אבא של שבת. המצחיקון הזה החליט גם שקוראים לו תומר ולחבר שלו "ליוויתר"(אביתר) קוראים כתרי.גם אני אהבתי להמציא לעצמי שמות כילדה.


קולינריה

לטוליו היה חשקוק לצ'ורוס. אמרתי לו בהתחלה שנחכה לחנוכה אבל לא היה לי לב כשראיתי כמה הוא רוצה והתחלנו להכין.

 צ'ורוס ומשקה שוקולד שהולכים יחד כמו פלאפל בפיתה..נולי לא נגע בצ'ורוס ומשקה השוקולד היוקרתי שהכנתי משוקולד מריר נראה לו כמו שוקו מזויף אז הוא דרש מיד שיכינו לו שוקו אמיתי מהקופסא הצהובה. כמו שהגננת שלו מעידה הוא נהיה אסרטיבי.אסרטיבי ועם טעם ילדותי מחורבן שאוהב מתוק עד בחילה.הצ'ורוס התפוצצו לנו בפנים כמו מטען חבלה וטוליו זכה לשתי כוויות על המצח. בסוף אכלתי יותר מדי מהם...

(צ'ורוס =מקלות בצק מטוגנים בשמן עמוק. קמח מים מלח וסוכר)


שילב יו יה יה יה...

ביום שישי נכנסתי לשילב.בת דודתי ילדה ואני אמנם דופקת ברז מהברית אבל בכל זאת מרגישה חובה לקנות לה מתנה. גיליתי  אני נכנסת לשם רק כשאני צריכה לקנות מתנות ובסוף יצאתי עם המון בגדים כי גם אחי הטיל עלי לקנות בשמו והיה גם מבצע לא רע אבל הייתי צריכה לשבור את הראש מה שייך למבצע ומה לא. נולי בינתיים גילה את מקלדת הקומפי ואל רצה לזוז. עונג צרוף שמזכיר לי למה אני לא קונה לו קומפי. יש כאלה שאוהבות את הקטע של לקנות בגדי פיצקולים חמודים כאלה. אבל אני ברגע שאני רואה את המחירים חסרי ההיגיון לבגדים שמספיקים לשלושה חודשים אני מתחרפנת. חוץ מזה מגוון הצבעים לתינוקות זכרים היה דל באופן עצוב.


קדחת תחילת שבוע

צריכה מצוא זמן לקנות עוד קצת טריינינגים לנולוביץ'. ומצד שני הבלגן בארון שלו חוגג... צריכה למצוא זמן ל....בין היתר וגם ל.... וגם ל....

 

ובסוף אני כותבת בבלוג.

 

 

נכתב על ידי , 21/11/2009 18:14  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-24/11/2009 09:13



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)