לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

הבוקר שלי


 

כבר כתבתי פעם אחת על הבקרים שלי אבל הפעם התחשק לי לגעת דווקא בהיבט ההתעוררות. השעון המעורר מצלצל באכזריות ותמיד מוקדם מדי בשבילי אבל טוליו קם ומזנק וישר מתחיל לתקתק את משימות הבוקר. הבוקר זו ה "משמרת" שלו ואני מרגישה קצת אשמה על היכולת שלי בבוקר לעשות את המינימום בשביל לארגן את עצמי החוצה.

דילמה פנימית אם לקום או להישאר עוד קצת ברחם השמיכה. טוליו כבר לא מעיר אותי שוב ושוב ושוב אלא נותן לי לקום לאט אבל אם אני מתעכבת יותר מדי זה אומר פקקים ועצבים שלו ואשמה שלי.

אז אני עוד קצת בעולמי הפנימי, מנסה להזכר בחלום או להתנער מהשפעתו בדרך כלל אם נולי מתעורר זה אומר בשבילי כבר שבאמת מאוחר ושאני חייבת לטוס כמו טיל מונחה.

 

היום דווקא היה לי בוקר באמת משופר. אולי כי קמתי לבד למרות שזה בוקר יום ראשון שקדם לו סופשבוע מעייף ומפרך ובכל זאת. החלטתי שהפעם אני מתקלחת בבוקר שזה באמת יכול להיחשב חוצפה מעבר לשעה מסוימת. אז הספקתי הכול. הפעם דווקא נולי התעכב אבל זה סיפור אחר...

 

בוקר שמתחיל במקלחת הוא בוקר הרבה יותר טוב מבוקר בלי מקלחת. זה בטוח!

 

 

נכתב על ידי , 10/1/2010 08:31  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-19/1/2010 09:23



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)