לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

אני לפעמים לא מכירה את עצמי


בתקופה האחרונה כשאני מין פצצת חיוביות כזאת אני לא מכירה את עצמי. אני רגילה יותר לקוטרית שתמיד נורא קשה לה וכל עול העולם על כתפיה ופתאום, איזה קטע! דברים זורמים והולכים בקלות ואני עושה דברים שאני רוצה.

אתמול שוב הלכנו לבקר את השקדיה הפורחת ואת הפריחה המשגעת בשדה ליד הבית. הפעם עם סבתא שלי שהיא בין שאר סגולותיה הרבות מגדיר פרחים אנושי. הרגשתי איך זיכרון הילדות שלי הולכת עם סבתא לטיול לימודי משתכפל לו וגם הנולי שלי זוכה.

ברצינות, זו ממש זכייה!

 

וחוץ מזה אני מרגישה שהתקשורת שלי ושל נולי משתפרת והולכת. אנחנו צוחקים יותר ומקשיבים יותר. הגדילה שלו עכשיו הופכת פתאום לדבר משמח. כנראה שיש דפוס הורות מתאים לכל שלב גדילה. והדפוס שנדרש לשלב זה הוא המקום בו אני הכי אני. בו אנחנו שניים ולא אחד ובו יש ביטוי לצרכים של שנינו. גם לטוליו ההורות הרבה יותר זורמת בשלב הזה. יש להם קשר מיוחד שלפעמים בא לידי ביטוי בלי מילים ואני כל כך נהנית לצפות בקשר הזה.

 

 

נכתב על ידי , 16/2/2010 10:06  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-17/2/2010 07:22



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)