לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

פגיעות


היום ילדה אחת אמרה לנן בגן שילדה אחרת אמרה עליו שהוא הילד הכי מכוער בגן. במקרה שמעתי את זה והתחשק לי לתלות את אותה ילדה מהצמות. נן הגיב באצילות ואמר לה : "זה לא נכון" והלך לשבת במקום אחר רחוק ממנה.

 

 

אני יודעת שילדים אומרים הרבה דברים מעליבים אחד לשני ואני גם יודעת ש90 אחוז ממה שקורה בגן אנחנו לא יודעים. זה כאילו עולם מקביל ש ל ילדים שלנו כמבוגרים אין בו דריסת רגל.

 

אני יודעת שאסור היה לי להתערב ואכן אל התערבתי אלא התעלמתי. אני גם לא מתכוונת להעלותא ת זה בפני נן אלא אם הוא יגיד משהו.

 

אני גם יודעת שנן שלי הוא הילד הכי יפה בעולם.

 

אני יודעת שאני אומרת לו הרבה דברים טובים כל יום. כמה האו חכם ומוכשר ונפלא ויפה ואני מתייחסת נקודתית לדבריםש הוא עושה ואומר ובכל זאת כל זה לא עוזר מול אמירה מרושעת של ילד.

 

 

וכל זה לא גורע מהעובדה שאני מרגישה כאילו מישהו לקח את הביטחון העצמי השברירי משהו של הילד שלי וסדק אותו עוד קצת.

 

ואני לא מדברת על הביטחון העצמי השברירי שלי.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/6/2012 11:32  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-14/6/2012 15:25



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)