לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

כמה תובנות על הלמידה של נן


חשבתי על נושא השיעורים והחלטתי שאני חייבת קצת להרפות.

כן, לעזור לו לסדר את הילקוט אבל לזוז הצידה ולתת לו לעבוד.

כן לבדוק מה היו השיעורים וכן להסתכל במחברת אבל לתת לו לבחור את הזמן לעשות אותם.

 

היום למשל היה לו חוג מיד אחרי הצהרון. היו לו שיעורים שלמעשה היו דברים שלא הספיק בכיתה. אמרתי לו שהוא יכול לבחור אם לעשות אותם היום אחרי החוג או מחר אבל הבהרתי לו שהוא יצטרך לעשות אותם.

 

כשחזרנו מהקפואירה וההסתובבות שאחרי הזכרתי לו ללמוד להכתבה. ואז ראיתי שהוא כותב בסדר גמור ושהוא מוכן וגם מנסה לעשות דברים שלא נדרשים ממנו.

 

ואז קלטתי. הילד שלי בנוי עם מנגנון שמתמרד נגד משימות מוכתבות. אם הוא יקבל חופש ללמוד ללא משימות הוא יעבוד נהדר. למשל הוא יכתוב מילים שבא לו לכתוב ולא מילים שהוא חייב. הוא יצייר תפוח בסגול כי בא לו. הוא לא יהיה נער הפוסטר של הכיתה ולא בטוח שהציונים שלו יהיו משהו שכדאי למסגר אבל הילד מסוגל ללמוד כשמעניין לו ללמוד.

 

זה הרגיע אותי מאד. חשבתי על זה שאני אעזור לו להתמודד עם דרישות המערכת אבל לא אפעל מתוך פאניקה שהילד לא עושה את מה שמצופה ממנו. נמצא את הדרך שלנו להסתדר.

 

אני רק מקווה שאזכור את זה בכל פעם שהמשימות המעיקות של בית הספר יזללו לנו את אחר הצהריים.

נכתב על ידי , 13/9/2012 20:53   בקטגוריות למידה, מערכת החינוך הישראלית, יצירתיות  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קורדליה ב-16/9/2012 15:03



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)