לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

ימי חופש


זה נשמע קצת מוזר אבל ימי חופש מלחיצים אותי. יש סוג של ציפייה נעימה ולעתים לא מציאותית למה שאותו יום יעשה לי אבל מצד שני יש בי פחד לבזבז את היום ולא לנצל אותו כמו שהייתי רוצה.

יום חמישי הוא יום כזה, יצא שהיה כדאי לי לקחת חופש והחלטתי לנצל את זה. יום בשבילי.

אני פותחת את היום בשיעור נהיגה (מקווה שיהיה מוצלח) אח"כ ייתכן שאלך לקניון לבלות זמן איכות-אמא ובת, אולי יצאו לי מזה בגדים.אני אוהבת לבלות בקניון ריק של בוקר. עיקר האנשים שם זה גימלאים ואמהות עם ילדים. מזכיר קצת הברזה מבית ספר.

נשמע לא רע, עד כה. אם כי ביקור בקניון יכול להיות מתסכל. גם לפני שבוע הייתי בקניון (זו תחנת הורדה של  המורה לנהיגה שלי-השיעורים מתגלים כיקרים ביותר....).

ואגב ארוחת הבוקר בקפה הילל שווה ביותר, אם כי לאחרונה הם מקצצים באבוקדו. ואחת מספיקה לשניים.

ושבוע הבא-עוד יום חופש -בחירוווות. אולי אסע לתלביב. האיש שלי הוא בין הבודדים שעובד בבחירות בועדת קלפי ולכן אני צפויה לבלות את היום בבדידות יחסית. או שלא....

וגריגורים גדל על שמרים: היום כשראיתי את עצמי כמעט קמתי לעצמי באוטובוס.

נכתב על ידי , 21/3/2006 08:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג&rsquo;וליאנה ב-21/3/2006 13:45



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)