לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

איזו אשה מבוקשת אני


רשימת מלאי שאני מעלה בזכרוני כל פעם שאני מחפשת חיזוקים לנשיותי המתפרצת (הודות לגבעת גרגורים המהלכת לפני) מראה ש:

 

אם אתה ווירדו שמסתובב ללא מעש בספרייה, אליה אתה לא שייך ומפחיד את כל הספרניות-סביר שתידלק עלי

 

אם אתה בן מיעוטים בן מתחת ל 15 שמסתובב ליד הסינמטק-אני אשת חלומותיך.

 

אם אתה סובל מתסמונת דאון (או נהנה ממנה) שמסתובב במרכז העיר -כן כן..סביר שהתחלת איתי פעם פעמיים או עשר.

 

אם אתה מבוגר נשוי בסביבות שנות החמישים בספרייה, ברור שתיטפל אלי.

 

יש לי הצלחה גם בקרב פעוטות. אולי בגלל הציצים.

 

בקיצור מי אמר שאין גברים פנויים? כמה חבל שאני תפוסה...


אני פסיכוטית שמודדת פופולריות לפי תגובות. אז אשב לי בשקט בחושך ואחכה...

 


 

ועכשיו אום חתולביץ' המקסימה הציע משחק ואני ששתי להצטרף... נורא כיףלעבוד ככה...

 

והנה התוצרים שלי :

 

בימי שישי בבוקר תוקפים אותי הפחדים

היום שיעור נהיגה, האם אדרוס חתולים?

 ואז אשב בבית הקפה היפה ביותר בעולם

 או בארומה מן הסתם

ולא זו לא פרסומת סמויה

 בלי הקפה שלהם אני לא בנאדם.

 

אין דבר העומד בפני הרצון אמר המורה לנהיגה בחיוך רחב

 סתומות ממך עברו הטסט

 ואני אצא לי לאיים הקריביים עם סלסט.

ככה אני מכנה את האשה

כדי שיהיה חרוז ולא תצאי טיפשה.

 

ומי שרוצה להבין מה ואיך שיכנס אליה. בלי קשר נורא נעים שם...

 


מה עושים איטלקים שנשבר להם מהעבודה ועולים להם על העצבים?

 

נכון... שביתה איטלקית.

 

אין על האיטלקים וההמצאות שלהם, יותר שווה ממבחן אמריקאי או מרס טורקי.

 

שובתים פה...ובלי פרץ והמגפון.

 

נכתב על ידי , 29/3/2006 16:22  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג&rsquo;וליאנה ב-30/3/2006 09:06



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)