לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

אירוניה


מהיום מותר לנהגים לנסוע בלי אורות....אביב הגיע פסח בא.

 

הגשם הופך את שביזות יום א' למשהו אומנותי... ירושלים לא מורגלת בסופות כאלה אבל נראה לי שאחר כך יהיה מאד נעים בחוץ.

 

רעמים עדיין יכולים להפחיד כשהם פולשים לך לחלום.

 

אין כמו מוסיקה לאיזון מצב השביזות. אתמול גיהצתי לצלילי דיויד ברוזה החדש (פרקינג קומפלטו) ושתדעו שהצירוף ג'וליאנה וגיהוץ הוא נדיר מאד. הבעל עדיין מופתע. היום מתנגנת לי ריטה עם "הכניסיני תחת כנפך" (הגענו לביאליק).

 

גריגורים הופך לאתלטי עם הזמן. אתמול הוא ממש רקד בתוכי באמצע הלילה וזה היה ממש כיף. היום אמו האכזרית העירה אותו בעזרת הפוך עם מה כפולה של אספרסו- כנראה שהוא היה עייף מחגיגות אתמול אז הקפה לא הזיק לו.

 

יש לי דילמה בקשר לבחירה בין שתי עבודות לכשיפציע גריגורים. אתמול בלילה החלטתי מה אני עושה.... פירוט כשיגיע הזמן אבל זו תחושת הקלה.

 

 

נכתב על ידי , 2/4/2006 09:10  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר החורש ב-3/4/2006 07:49



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)