לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

משהו נחמד ליום בשבוע


 

החלטתי לשפר את מצב הרוח המתנדנד שלי בעזרת מחשבה על צ'ופר לכל יום בשבוע. משהו נחמד לצפות לו ותוכניות מדויקות לסופשבוע.

 

יום ראשון: הקפה הראשון של הבוקר שובר יפה את השביזות של לקום בבוקר לעבודה.

 

יום שני: לאכול בקפטריה (למרות שהאוכל שם לא תמיד מצטיין), "משחק מכור" בטלויזיה.

 

יום שלישי: יום עבודה מקוצר בעבודה א'. הפסקה ארוכה יותר בין העבודות. ישיבה במקום נעים עם ספר.

 

יום רביעי: שיעור נהיגה וקניית ה"רייטינג" השבועי. מוסף "זמנים מודרניים" בעיתון של העבודה (מתה על השטויות האלה למרות שלוקח לי חצי דקה לקרוא אותו).

 

יום חמישי: בוקר חופשי. גיחה לאוניברסיטה (העבודה הקודמת שלי) לפגוש חברים ומעבידים לשעבר, להשוויץ בבטן ובטבעת. לצוד ספרים שווים בספריה (עדיין מותר לי לקחת). הצצה לחנות הספרים שם (יש שם כורסאות שוות ביותר). לזלול סלט מדהים שמרכיבים לך בקפטריה או מרק קובה. לפעמים, שיעור נהיגה, קוסמטיקאית ועוד... הסופ"ש קרוב.

 

יום שישי: שיעור נהיגה, עושים שוק עם בן זוג, פגישה עם חברות/חברים, גיחה אפשרית לקניון, חרישה על עתוני סופ"ש וצפייה בסדרות הממתינות לי על הדיוידי ובדברים שהקלטתי. וכמובן קריאה.

 

החלטת השבוע: להקדיש שעה ביום לתאוריה.אתמול עמדתי בזה.

נכתב על ידי , 2/4/2006 15:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-3/4/2006 09:56



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)