לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

חולצה לבנה


יש לי בארון חולצה לבנה אחת בלבד שאני מיחדת אותה ליום הזיכרון. איכשהו אני מרגישה שבלבישתה אני לוקחת חלק ביום הזכרון. אתמול מדדתי אותה והיא בהחלא הרבה יותר מדי צמודה. כמובן שהתייעצתי עם הבנזוג והוא הסכים אתי.

התפשרתי על חולצה בפסי שחור לבן. נראה לי שיסולח לי...

 

היום גיליתי שעליתי 7 קילו  מתחילת ההריון!!! האם לחודש שישי שבוע 24 (עוד מעט 25) זה בסדר? שומרת משקל אני לא בימים אלה אבל להילחץ זה כן.

 

מועדון קריאה

מאד שמחתי שרדרל לקחה את העניינים לידיים ופירסמה את הרעיון גם בבלוגה. עכשיו נותר לחשוב על ספר שרוב המעונינים במועדון קראו.

אני הצעתי את :

 

הנה אני מתחילה /יהודית קציר

העיר והבית /נטליה גינצבורג

הבודהה מהפרברים /חניף קוריישי

יער נורווגי /הרוקי מורקמי

ארמון הירח /פול אוסטר

 

(ארמון הירח הוא רעיון של הרגע האחרון)

 

אתם מוזמנים להציע ספרים אחרים....

 

קראתם את "והיום איננו כלה" של צ'ינגיס אייטמטוב ? הוא יהיה הספר האחרון בו ידונו בקבוצת הקריאה שלא וירטואלית. אני לא קראתי למרות שקיבלתי עליו שלל המלצות. משום מה אני לא מגיעה לספר.


ואם כבר ביום הזיכרון עסקינן זוטא כתבה פוסט שצימרר אותי מרוב הזדהות. עכשיו במיוחד כשגריגורים בבטן אני חושבת לא מעט על כמה זה יהיה איום ונורא לשלוח אותו לצבא. אני רציתי בת לא מעט בגלל שבנות המדינה פחות נוטה לדרוש להקריב לה. לפעמים נראה לי שגריגורים יהיה בן יחיד במחזור שלו (עם הבן של סטואי). כל החברות ההרות שלי  מצפות לבנות והאמא המושלמת לשתיים שפעם כתבתי עליה ילדה בת שלישית.  האם זהו מרד ביולוגי נגד המיליטריזם במדינה?!

 

כן אני יודעת שיש נשים שנהרגו בעת מילוי תפקידן ויש נשים קרביות אבל אם הייתה לי בת לא יה סיכוי שבעולם שהיא הייתה בוחרת בזה מרצונה הטוב. אחרי הכל אני אמא שלה וזה מבטיח שהיא לא הייתה מגיעה לפרופיל הדרוש.

 

והחייל לעתיד מתחיל להגביר נוכחות בבטן ועכשיו אני משוכנעת שיש לי אדם קטן בבטן ולא גזים...

 

וגם טול כתבה פוסט קולע  על צפירת יום הזיכרון.

 

נכתב על ידי , 2/5/2006 07:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)