לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

תסכולים עינוגים ושאר ירקות


אתמול הכנתי לי את "כוחו של גורל" של אמי טאן ואת "הקטרקט בעיני הרוח" של אופיר טושה גפלה ליד המיטה כדי לקרוא אבל ב 9:30 קרסתי למיטה...


והיום בקושי קמתי לעבודה


אתמול התרגזתי נורא בעבודה בגלל משהו שנעשה כשלא הייתי שנגד את המדיניות הברורה והקשוחה שלי אחר כך חשבתי, למה לקחתי את זה כל כך קשה? הרי זאת לא הייתה האחריות שלי בכלל וזה לא היה עד כדי כך עקרוני. כנראה שמדובר בהתקף התנפחות האגו שלי. נכון שזה לא בריא להיות ראש קטן אבל עדיין למצוא את עצמך מתעצבנת על הבוסית שלך ומוציאה את זה עליה זה לא בריא ולא נכון....


אתמול הציעו לי את ההצעה שידעתי שיציעו לי ודחיתי אותה בערך. אני שמחה שהיה לי מספיק אומץ לשים את עצמי במקום הראשון ולא לקחת משרה שאולי תהיה גדולה יותר בהיקף אבל די תקבור אותי מבחינת שעות שוחקות, מיעוט שעות עם הילד, וחוסר אתגר.

אני מאד שלמה עם ההחלטה שלי.


יש משהו מענג בלנסוע באוטובוס ולשמוע את ויקטוריה אבריל באמפי החדש שלי (יש לה גירסה ג'אזית מקסימה בצרפתית ל QUE SERA מדונה פלור).

אולי יש יתרונות לאוטובוס על פני מכונית.

והבעל חוזר מוקדם יותר הביתה וזה כבר נחמד, הידיעה שמישהו קצת מרוויח מהסטואציה.


נכתב על ידי , 8/5/2006 09:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג&rsquo;וליאנה ב-8/5/2006 10:01



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)