לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

נהגי מונית


היום הרווחתי מנהג מונית:

1 הצעה שאי אפשר לסרב לה

2. מחמאה (לא סגורה אם הוא התחיל איתי).

3. וידוי קורע לב

 

1 : ההצעה היתה נסיעה ב10 ש"ח אז לא סירבתי לה... 

 2: המחמאה הייתה שהוא אמר שאני יפה מכדי להיות ספרנית....( ואחר כל שאל אותי איפה אני גרה ועם מי-ועל כך עניתי לו הלללוווו: עם בעלי... חודש שישי? ואז הוא שם לב שאני בהריון.... זה היה מוזר כי עם החולצה שלבשתי אני נראית חודש שמיני.

3. וידוי קורע לב: הדודה צעקה עליו בדיבורית כי אחיו מצפה שאמא שלו תשלם חשבון טלפון רצחני שהוא אחראי לו. והוא תקוע באמצע... חוץ מזה הוא התבכיין כי לא הצליח לאסוף עוד נוסעים (הוא התכוון להרוויח קצת בדרך למקום אחר) בסוף נתתי לו עוד חמישה שקלים כדי לתת לו הרגשה טובה....

 


היום גיליתי שניק הורנבי אהובי הגיע לספרייה יותר נכון ספרו החדש העוסק במתאבדים.כמובן שחמסתי אותו.

 

רק עכשיו הבנתי מהבנזוג שקנינו רכב אוטומטי. אולי בכל זאת כדאי לי לנסות ללמוד נהיגה על הילוכים אוטומטיים.

 

היום אני עושה את העוגה הכי טעימה בעולם מהספר של גיל חובב.

 

פייר, אני מאוכזבת מהתוכנית "גריל" . מעולם לא חיכיתי כל כך לפרסומות כמו בתוכנית הארוכה והלא נגמרת. וחבל כי אני מחזיקה מרוב המשתתפים. עדיף היה לקרוא ספר טוב במקום.

 

מחר יום רביעי, שזה אומר שמחרתיים יום חמישי שזה אומר שסוף השבוע מתקרב ובא.

נכתב על ידי , 9/5/2006 16:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג&rsquo;וליאנה ב-9/5/2006 16:56



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)