לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

מה אני אוהבת


מה הפרח האהוב עליכם?

 

אצלי זה עונתי : בחורף נרקיסים צהובים וכלניות כחולות וורודות.

בקיץ חמניות.

גם ורדים עוברים בקונסטלציה מסויימת (בהקשר לא קיטשי מדי).

 

מה הפרי האהוב עליכם?

 

חד משמעית: תותים ודובדבנים. גם אננס הולך.

 

וטעם בגלידה?

 

"היא רוצה וניל, הרבה וניל,

תן לה וניל."

מתבקש לצטט פה את דליה רביקוביץ.

 

 

עונה אהובה?

אביבקיץ הימים החמימים אך לא שרביים של האביב.

 

מוסיקה אהובה?

אני אוהבת המון סוגים של מוסיקה דרום אמריקאית וספרדית. לאחרונה גיליתי להקת פלמנקו מודרנית בשם OJO DE BRUJO (עין המכשף)

מוסיקה ברזילאית מדהימה בעיני: קייטנו ולוסו, לוסיאנה סאוזה, שיקו בוארקה, מריה בטניה ומדרדאוס הפורטוגליים.

וגם במוסיקה ישראלית אני לא בוחלת. קורין אלאל, ערן צור, אביתר בנאי, שלומי שבן, ריקי גל ("אילו יכולתי" בביצועה מרגש אותי כל פעם מחדש) ומתי כספי (איך לא...).

 

יש עוד המונים אבל זה מה שאני זוכרת נכון לעכשיו.

סדרות טלוויזיה

 בימים אלה אני שפוטה של "אבודים", "עקרות בית נואשות", "האוס", "פרשת השבוע".  אהבתי סדרות בריטיות כמו "הנוכלים". אהבתי מאד את "אוז" (געגועים לסעיד...).


 

תהייה

למה לא מלמדים בתואר בספרנות איך לעטוף ספרים? היום ניסיתי את כוחי והתוצאה הייתה מביכה. ומסתבר שהספרנית היחידה שיודעת לעטוף ספרים מעולם לא למדה ספרנות. ורק המתנדבים ואב הבית מצטיינים במלאכה. מה יהיה כשגריגורים יגיע לכיתה א'? האם הוא יסתובב בהבעה מקופחת על פניו כי הספרים שלו יהיו הממורטטים ביותר ורק לו לא יאפו עוגות יומולדת שוות בצורה של בוב ספוג?

 

תהייה נוספת

האם זה תורשתי? גם אמא שלי איומה בעטיפת ספרים. אחותי (הלא ביולוגית) הייתה עוטפת גם לי והיא תמיד הצטיינה בזה (מכיתה ג') ולא, היא לא ספרנית.

 

נכתב על ידי , 9/5/2006 16:58  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג&rsquo;וליאנה ב-10/5/2006 09:40



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)