לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

חדשות היום


התחלתי אתמול את ניק הורנבי. הספר בהתחלה דיכדך אותי (בכל זאת, הוא עוסק באנשים שמתאבדים ונפגשים על גג בנין ב31 לדצמבר) אבל הוא התחיל להיות משעשע. חבל שאז נרדמתי.

 

מעולם לא קראתי את "אהבה על הדשא" שלו. ודווקא אותו יש לי בבית.

 

הקרם של העוגה הכי טעימה בעולם התפקשש לי קצת. משום מה החמאה והשוקולד לא התגבשו. לשמחתי הכיסוי של התבנית הוריד את הלמעלה כך שבכל מקרה העוגה תיראה מביכה. עד שאני משקיעה...

 

עכשיו אני מתקנת קיטלוגים לפעמים אני נתקלת בטעויות משעשעות כמו : מה עוז צור ישועתי,  או שולמית בונה סוכה.... תודה לאל על טעויות כאלה אחרת הייתי מתה משעמום.

 

היום השכמנו (יחסית) והספקתי לראות שסיוון רהב מאיר מחליפה את שירי ארצי. ממה שראיתי היא הייתה שבוזה נורא מהשעה המוקדמת. סיוון אני איתך. מקווה שמכינים שם אספרסו חזק במיוחד.

 

היום נסענו בטרמפ עם חברה לעבודה של האישלי. לפני שיצאה היא השקתה את הגינה שלהם. גינה פשוט מדהימה. יש בזה משהו שעושה טוב לנפש.

פעם לאישלי הייתה גינה והוא השקיע בה המון. הבעיה הייתה שהאדמה שם הייתה בעייתית. נורא מתחשק לי גינה אבל כנראה שזה אומר בית יותר קטן. שלא לדבר על זה שאני רוצחת עציצים מקצועית. וגריגורים עלול להכניס מיני עשבים וחרקים לפה אז אולי זה לא רעיון הכי מוצלח.

 

אגב הגריגור ואני שיחקנו לנו בבוקר משחק שכזה דחף את הינוקא. אני דוחפת אותו לצד אחד והוא בועט בצד השני. לא יודעת מה איתו אני התענגתי על כל רגע.

נכתב על ידי , 10/5/2006 10:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-10/5/2006 22:48



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)