לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

חדשות גריגורים


אתמול בלילה גריגורים החליט שמספיק ישנתי על הבטן ושלח לי בעיטות מכאיבות שגרמו לי להתהפך. זה לא ייאמן איך בין יום אני מרגישה שעברתי מאשה בהריון סטנדרטי ללוייתן בינוני. הגב התחתון כואב לי ואני מרגישה כבדה מאי פעם.

 

אתמול התחלתי לחפוף את המחליפה שלי (יש מקומות שמזיזים עניינים יותר מהר). היא עושה רושם בסדר. הבעיה היחידההיא שזה מזכיר לי כמה משעממת העבודה שלי בעצם וכמה מעצבן זה ללמד אנשים את היבודה המשעממת שלי.

 

אתמול התחלתי להבין מה זה אומר התקף קינון. התחלתי לסדר את הבית, לשאוב אבק ואף חיסלתי את ערמת הכלים בכיור. בקרוב אתלבש על הסדינים בארון (פעולה שהייתי צריכה לעשות לפני חודשים).

 

חדר התינוק קצת טורד את מנוחתי... יותר נכון העדרו.ומה שלחיץ אותי זה סיורי החנויות שחמותי עושה כבר זמן מה, מסתבר.

אבל היה לה רעיון טוב לקנות חלק מהריהוט משומש. אני בעד. הרי התינוק לא ירגיש עשוק עם מיטה משומשת, ובעתיד יהיו הוצאות חיוניות יותר.

אני שוקלת לפנות לגמ"ח עריסות . הרי ממילא נעבור עוד מעט דירה (מקוווה שעוד מעט).

 

הבעל גילה מידע על הדירה שנדלקנו עליה (והייתה קצת יקרה). יש בבניין שכן מוזר עם תספורת מוהיקן מעל גיל 30, ששמעו  יצא למרחוק. אמרתי לו שמה שמטריד אותי זה שמוהיקן זה כל כך פאסה.

 

אפרופו שכנים מוזרים, לפני כשנה שמענו דפיקות ורעשים מעצבנים באמצע הלילה ובשלב מסויים דופקת לנו בדלת המשטרה: מסתבר ששכנים הזמינו אותם כי חשבו שאנחנו מרעישים. אחר כך עלה השכן כמה פעמים ולא האמין לנו שאנחנו עסוקים בלנסות לישון (הוא חשב שאנחנו מחביאים את כלי העבודה).

הסוף היה שהבעל ירד והאזין לכל הדלתות בבניין  עד שאיתר את מקור הרעש. הפעם זה היה בשעה נורמלית, השכן עלה כהרגלו אלינו ואז נשמעו הדפיקות. הבעל לקח אותו ביד אל מקור הרעש. וכך נפטרנו מהשכן החשדן אם כי הרועש חזר לסורו.

 

מאז כל פעם ששומעים רעש אני אומרת לבעל שצריך להכין כיבוד כי עוד מעט באים אורחים.

 

אבל חוץ מהתקרית הזאת ב6 השנים שלנו בדירה לא היו בעיות מיוחדות.

 

נכתב על ידי , 30/5/2006 05:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג&rsquo;וליאנה ב-30/5/2006 12:23



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)