לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

שנות הסנדוויץ'


קודם כל וידוי: בשנה האחרונה אני לא מכינה סנדוויצ'ים מטעמי עצלות. הרגל בזבזני ביותר שמעשיר את קופת הקפטריה בעבודה ואת "ארומה" (רק לי נדמה או שהלחם הקל שלהם מידרדר)

ועכשיו בעקבות פרויקט הסנדוויץ' ששמעתי עליו אצל סיבורן  הרי מיטב הכריכים בחיי:

 

1. הכריכים הזכורים לי ביותר הם מתקופת התיכון. הייתי ישנה אצל הסבים שלי כל יום חמישי כי הם היו קרובים לבית הספר וביום שישי הייתה שעת אפס. אז ככה: לחם קימל, אבוקדו מעוך, זיתים שחורים מקומטים ועגבניה לפעמים. הייתי מחסלת אותם בדרך לבית הספר.

2. עוד זכרון מימי התיכון: לחמניה שהייתי תוחבת לה ביסלי גריל או קרמבו. הרגל משמין ודוחה לחיים אבל טעים. לא הייתי בוחלת גם בקוביות שוקולד פרה. אני גם זוכרת שכשהייתי ישנה אצל חברתי הטובה הייתי באה עם סנדוויץ' משודרג העשוי מלחמניה (הם היו מנויים על שירות חלוקת לחמניות  ) עם טרמה (ממרח ביצי דגים).

3.סיבוב הראשון של "שומרי משקל" הייתי באה מצויידת עם סדוויץ מלחם קל עם גבינה לבנה חצי אחוז ושני זיתים ולפעמים הייתי מתבלת בקימל ועבניה. לפעמים הייתי עושה לי גם כריך מתוק עם דבש.

4. בסיבוב השני של "שומרי משקל" היתה פסטרמה קלה אז הייתי שמה בלחם קל חרדל דיז'ון ושתי פרוסות פסטרמה ולפעמים חסה ו/או עגבניה. לא רע בכלל....

 

 * פתאום נזכרתי בסנדוויצ'ים שהיינו לוקחים לבית ספר: גבינה צהובה ומיונז.

 

 עכשיו הבנתי שאני אמורה להעביר את הסכין למישהו אז בבקשה (קישורים בצד שמאל כי אני עצלנית):

 

פילו ולי (סופרות הנקודות) : כדי לקבל רעיונות לכשאחזור למסגרת.

 

רדרל  והנסיכה הרוסיה.

 

וגם אחרים אם בא לכם....

 

לא החלטתי אם אני מעדיפה את המלה סנדוויץ' או את המילה כריך. למזלם של העורכים הלשונים מביננו (לי...) הם לא צריכים לערוך אותי.

נכתב על ידי , 5/7/2006 14:32  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילו ב-5/7/2006 21:35



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)