לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

ללא כותרת


דייר המשנה הפעוט העיר אותי כרגיל בבעיטותיו. זה הפך למסורת של ימי ראשון. שעה ארבע בבוקר ופתאום אני מרגישה רעידת אדמה קטנה או כמו אדמה מלאה בחפרפרות שעושות גבעות קטנות. לא טעיתי זהו הגריגור שעושה לאימא שלו קורס קדם אימהות.


לחמותי יש תיאוריה משונה לגבי תורשה. היא מאמינה שגודל התינוק ביחס לגיל ההריון וכן סוג ההריון נקבע באופן סיבובי ע"י החמות. לא אמרתי לה אבל ידוע לי ממקורות מוסמכים שאפילו דמיון בין היריון של אם להיריון של בת הוא מקרי.

ראיתי תמונות של האישלי הפעוט וזה עורר אצלי מחדש את האינסטינקטים האימהיים. יש לו תמונה כל כך חמודה על הפוני בגיל ארבע שממש לא אתנגד לכזה.


לא היה רע אצל ההורים של בעלי אבל חזרתי סחוטה לגמרי ועם כאב ראש ברמות פסיכיות. אני שונאת להתחיל ככה שבוע.

 

מכירים את זה שאתם פתאום נזכרים שהרבה זמן לא ביקרתם אצל ההורים שלכם?בהשוואה להורי בני הזוג. פתאום אני מרגישה אשמה על כך רק בגלל שלהורים שלי יותר קל להגיד שאני עייפה או שאין לי חשק. ההורים של בעלי לפעמים צריכים עזרה נקודתית במחשב או משהו אחר שנותן איזו דחיפה לבוא לבקר אותם.

הפעם כמעט הברזתי אבל חשבתי שיהיה יותר מבאס להיות לבד בבית וכן שבגלל ההריון כל תלונה בריאותית תעורר דאגות מיותרות.ואכן צדקתי.


למדתי להגיד לחמותי מה אני רוצה וגם לסרב לה כשצריך. אני מופתעת לטובה מעצמי. נראה לי שזה חיוני במיוחד עם תינוק.


נכתב על ידי , 9/7/2006 05:10  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Estel ב-9/7/2006 21:39



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)