לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

חגים שירים וכו'


מה אני שונאת בחגים (לא אקטואלי השנה):

 

כל העולם ואישתו יוצאים לאותם מקומות שאני רוצה לצאת אליהם ואי אפשר לזוז. אני ממש מפתחת אגרופוביה בימים כאלה.

הייתי שונאת ללכת לבית הכנסת אבל זה מזמן לא אקטואלי. הייתי מנהלת מריבות חורמה עם אמא שלי על זה.

יש מין כפיתיות בציפיה שלך ושל הסביבה להכנס אוטומטית לאווירת החג  ולענות על השאלה איפה אתם בחג. חייבים כל הזמן תוכניות.שונאת לתכנן.

העיר מושבתת וגם משרדים ממשלתיים חשובים.

וכשעבדתי לפי שעות הייתי מקבלת תלוש מצומק מאד.

ובספרייה היה תמיד לחץ נוראי לקראת החג (לא כמו בסופרמרקטים אבל עדיין)

משדרי טלוויזיה מחורבנים.

 

מה אני אוהבת בחגים:

 

כולם איכשהו יותר נחמדים בתקופה הזאת.

 

לקנות מתנות לאנשים ולעצמי.

 

תלושים מהעבודה

 

דבש: מתה על הקטע שדוחפים דבש לכל מקום. משוגעת על דבש.

 

וגם על תפוחים ותמרים.

 

כשעבדתי: הרבה זמן פנוי.

 

יש משהו נחמד בלהתכונן לחג.

 

וארוחות משפחתיות זה יכול להיות דבר די נחמד.

 

החלטות חדשות, יומן חדש בו מעדכנים את רשימת הטלפונים וזה סוג של חשבון נפש. עם מי נשארתי בקשר וכו'.

 

חברים שמזמן לא שמעת מהם מתקשרים לברך.

 

מזג אוויר נחמד. מדהים כמה הסתיו מגיע בבת אחת.

 

פעם הייתי מכינה כרטיסי שנה טובה .השנה אני מתעצלת (וחבל)


הגוזלון קיבל מסבתא רבא שלו הנהדרת את 100 שירים ראשונים. נחמד לשמוע את השירים ולשיר לו. עושה רושם שהוא אוהב את זה.

אגב אני מגלה בתים חדשים בשירים שמעולם לא הכרתי.


ואנחנו נשארים בבית ויש לנו תירוץ חמוד וקטן שעושה אותנו פחות ניידים.

(אני מתכננת עוד חופש של כמה שעות להסתובבות של לפני החגים. צריכה את זה....)


החלטות ואיחולים עצמיים לשנה החדשה

להיות יותר מאורגנת ומסודרת (פליי ליידי)

להיות יותר סבלנית לפיצי.

להשקיע בפיצי.

להתקדם ולהשקיע בעבודה ואם לא אצליח, לחפש ברצינות עבודה אחרת (עניין מורכב, עזבו...)

להוציא רשיון נהיגה.

לרזות לפחות להגיע למשקל של לפני ההריון , (אמרה בחסלה חטיף אנרגיה עם תמרים ועוגת אגוזים מגעילה)(כן, עליתי באי אלו קילוגרמים וזה די מבאס).

לקרוא ספרים בתדירות יותר גבוהה מלאחרונה.

להצליח לשמור על קשר עם חברות

ושיצליח לנו מעבר הדירה במינימום נזקים לגוף ולנפש(ולכיס).

המון המון המון בריאות לי ולכל אהובי ואוהבי.


 

קיבלנו מבזק מגנטים עם מלים למקרר שנועדו להרכיב משפטי ברכה חיוביים. ממש התלהבתי מזה. וגם העיצוב חמוד.

 

 

נכתב על ידי , 21/9/2006 09:51  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-26/9/2006 06:35



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)