אז עדיין אין לנו אינטרנט וטלפון. הכול "הודות" להוט המנוולים שהסיסמה "הלקוח תמיד צודק" כנראה זרה להם.
אם יש משהו שאני מתעבת בנותני שירות הוא הזלזול הבוטה שלהם בזמנם של הלקוחות. נותנים לך טווח בלתי אפשרי של שעות באמצע היום. ולא שעה קונקרטית. אתה מחליט להתחכם וללכת לעבודה כי ממילא הם לא יגיעו וגם אם יגיעו יתקשרו אליך קודם כמו שכתוב אצלם במחשב (מיותר לציין שאתה מוודא שזה כתוב אצלם במחשב) אתה מגיע לדלת ריקה ומתקשר אליהם כדי לשמוע (אחרי יבוש על הקו) שהטכנאי היה וגם השאיר פתק ואתם לא הייתם. רוצים לקבוע תור מחדש?
ענינו להם שלאור השירות הגרוע אנחנו שוקלים ברצינות לא להתחיל איתם התקשרות כלשהי ושולחים אותם לעזאזל תוך אנחות יאוש על כך שנצטרך להתחיל את הכול מחדש עם חברה אחרת ולוודא שלא חייבו אותנו על כלום בכרטיס האשראי.
מה שכן יש לנו זה נזילה בקיר של חדרון הכביסה, סלולרי אחד בעייתי שדורש החלפה,מזרון לתינוק שלא נקנה (בינתיים הוא בעריסה הקטנה), מכנסיים שלא חזרו מהשירותי כביסה יחד עם שאר הכביסה (מחיר ההתפנקות), כיריים שלא נקנו (נמאס לי מהפלטה החשמלית המעצבנת הזאת), צמיגים במכונית שלא הוחלפו וזה רק על קצה המזלג.
אבל הגעתי בשבע לעבודה. תאמינו או לא.
(שווה לקום מוקדם ולו כדי לחסוך מאיתנו נסיעה מעצבנת ורבת פקקים)
אה ושכנינו "הפנסיונרים" הם זוג צעיר עם תאומים (!) בני שלוש (!!!). מסביר כמה דברים. אם כי האישה היתה נחמדה ולנו יש את נולי שגילה לאחרונה שמאד כיף לצווח לשם הצווחה אז אני לא חושבת שיש לנו קייס.