לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

חמישה דברים שלא ידעתם עלי


איש לא תייג אותי הפעם , אבל החלטתי לא להיות פולניה ולשבת בחושך ולהעלב אז הנה חמישה דברים

תיקון: פי תייגה אותי ודווקא הפעם לא הגעתי לבלוג שלה. קיבלתי שיקום קל לאגו. תודה פי.

1. אנשים טועים לחשוב שאני ג'ינג'ית, ובכן, זה לא נכון. הייתי בלונדה לגמרי עד גיל שלוש ואחר כך השיער שלי הפך לחום רגיל. בגיל 18 גיליתי את פלאי החינה ועכשיו יש לי לא מעט שורשים לבנים בזכות גנטיקה דפוקה. אני צובעת בקביעות מגיל 23 לי קשר כי אני אוהבת לעשות שינויים. הייתי בלונדה גוונים, גווני ג'ינג'י שונים ומשוניםועכשיו אני מין חום בהיר נוטה קצת לאדמדם.תמיד אני חוזרת לג'ינג'י כי עם גוונים כהים אני נראית כמו גוויה.

 

2. למדתי בכיתה א' ב' בבית ספר חרדי של חב"ד על אף שאני לא ממשפחה חרדית. היה זוועה, תודה. כי איתרע מזלי לקבל מורה מהסוג שהייתי אומרת שהיא היתה יכולה להיות מפקדת גסטפו מצוינת אבל יש אנשים שרגישים לנושא אז אני לא באמת אומרת. אבל תאמינו לי שהיא היתה בנאדם רע ולקח לי שנים להשתחרר ממנה ולהתחיל ללמוד כמו בנאדם (אם כי זה היה בשנים המכריעות יא יב אז יצאתי עם בגרות שווה).

 

3. יש לי אחות חורגת שהיא בגילי. בתיכון למדנו באותה שכבה ואנגלית תגבור למדנו באותה כיתה. אנחנו שונות מאד באופי אבל הצלחנו להוציא ממוצע ופסיכומטרי בציון זהה על הנקודה ובהרבה מקצועות קיבלנו ציונים זהים. מוזר, בל נכחיש. כיום המשותף בינינו הוא שהיא מורה ואני עובדת במכללה לחינוך.

 

4. הצלחתי להבריז שנה שלמה משיעורי התעמלות בכיתה י'. יום אחד המורה להתעמלות ראתה אותי וחשבה שאני תלמידה חדשה. בסוף קיבלתי 100 בהתעמלות בזכות עבודה עיונית שהגשתי לה בנושא כדורסל. כולם נורא קינאו בזה.(שיעורים חופשיים וציון 100).

5. אני יודעת קצת כתב חרטומים. הייתי יכולה לדעת צרפתית ברמת שפת אם אבל בגלל ציונות מטופשת לא נתנו לסבתא של אמא שלי לדבר איתי צרפתית בילדותי. בבגרותי היא דיברה איתי צרפתית כי היתה משוכנעת שאני יודעת ומכיוון שהיא היתה אומרת את אותם הדברים אז הבנתי מה אמרה.

 

 

נכתב על ידי , 3/2/2007 17:08  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-5/2/2007 10:36



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)