לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

עוד חמישה דברים שלא ידעתם עלי


אני יכולה להמשיך בפרויקט הזה שנים

 

1. אני אלרגית לחתולים ברמה שלא תאמן. טיפול הומיאופתי מיתן את הבעיה אבל רק להזכר  באסטמה שחטפתי אצל דודתי כשישנתי בחדר של החתול עושה לי רע (דמיינו חתול שיושב לכם על הפנים). פעם עבדתי בספריה מיוחדת שהספרן גידל שם שלושה חתולים (החלפתי אותו לשבוע) ובקושי שרדתי. מצד שני לא רציתי להלשין עליו כי הוא היה נחמד. זה מצביע על הנחמדות המופרזת שלי לפעמים.

 

2.אני אובססיבית לגבי ציחצוח שיניים מאז שהעשרתי את רופא השיניים שלי בשני טיפולי שורש אני כל ערב עושה חוט דנטלי ולא משנה כמה אני עיפה (וכבר שלוש שנים אין לי שום חור כך שזה משתלם).

 

3. ראיינתי פעם במאי עבר בתיאטרון במסגרת עבודה שעשיתי. הוא כמובן התחיל איתי ברמות מטורפות. הוא היה בן 90 (!!!)

ויום לפני שבאתי להראות לו את העבודה הוא לא ישן מההתרגשות ואז כשבאתי הוא נפל מהמיטה ושבר את עצם הירך. נחשו מי ליוותה אותו להבית החולים. זו היתה חוויה מערערת ואחרי כמה חודשים הוא מת.

 

4. אני יודעת ספרדית בעיקר מלימוד שנתים של השפה, נסיעה לדרום אמריקה ובעל צ'יליאני. פעם דיברתי יותר בשטף היום אני עונה לחמותי בעברית בעיקר מטעמי עצלות אבל מבינה הכול. (למשפחתו של בעלי זה מאד נוח שהם לא צריכים לדבר עברית לידי).

 

5. למדתי באוניברסיטה ספרות עם סטודנט שהפך לסופר להפתעתי. הוא היה טיפוס קצת מוזר ומתנשא אבל זה היה נחמד לגלות את זה.

 

6. אני טיפוס שעושה הכול ברגע האחרון. כתבתי ככה עבודה סמינריונית ביומיים רצופים ללא שינה. לא יאמן שגמרתי שני תארים ככה.

7. (אני לא יודעת לספור). אני פריקית של תגובות ונכנסת כמה פעמים בבלוג שלי לראות אם הגיבו לי . לפעמים אני גם מרפרשת.

עדיין לא קלטתי שלא כל מי שקורא מגיב !!!

נכתב על ידי , 5/2/2007 08:30  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-7/2/2007 12:16



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)