לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

כמה תהיות בנושא מיחזור


 

 ברור לי שכדור הארץ מתחמם ושלבני האדם יש תרומה רבה להרס כדור הארץ וכמובן הסרט של אל גור בהחלט לא עוזר לשלוות הנפש.

 

ברור לי גם שאני לא עושה מספיק ושהשימוש שלי בחיתולים בלתי מתכלים לבדו תורם תרומה לא קוטנה להרס הכללי.

 

דבר אחד אני כן עושה: ממחזרת עיתונים ובקבוקים.

 

שלא תחשבו שזה קל. בעירי היקרה החליטו לשים מתקני מיחזור בהרבה מקומות אבל לא ממש ליד פח הזבל, כפי שראוי . חוץ מזה אנחנו שתיינים לא קטנים של מים מינרלים ושאר שטויות.

 

התוצאה: מצאנו שימוש חדש ללול של נולי. מתקן איחסון בקבוקים (וצעצועים. בשבילו זה בכל מקרה היינו הך) ופעם בשבוע אנחנו סוחבים שקית ענקית למתקן שליד הסופר ומגלים שבקושי יש מקום לדחוס את הבקבוקים ושבמתקן העיתונים כבר אין מקום אז אנשים שמים שקיות מעל המתקן מה שאומר שעניין המיחזור קצת מתפספס.

 

תהייה: אם כבר יש רצון טוב, למה לא שמים פח לשקיות ליד מתקן הבקבוקים? הרי התוצאה היא שאנשים תוקעים את השקית ברשת וזה סתם מכוער וכשיש רוח זה גם מלכלך.

 

ויש הרבה לאן להתקדם. לדוגמא גרמניה     ויפן

נכתב על ידי , 31/7/2007 15:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-2/8/2007 12:55



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)