לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

על הנקה וזוטות אחרות (תבואו, יש פשטידה)



הינקתי את נולי אתמול. הוא התעורר באמצע הלילה בצווחות אימים וזה נראה לי הדבר הכי נכון לעשות בין היתר כי הגופיה נרטבה לי עוד כששמעתי את הבכי שלו.

 

אחר כך הרגשתי עם זה לא משהו אבל אני ממש מקווה שאני אצליח בכל זאת בגמילה.

 

(טוב, בגיל 18 הוא יפסיק כבר , נראה לי)

 

שאלה למיניקות בדימוס: האם אחרי שהפסקתן עליתן במשקל?


גיליתי שהדבר הכי נכון לעשות כדי לא לקלוט את דכאון הבית הוא להתקלח בשניה שקמים. אתמול עשיתי את זה וכל היום שלי נראה אחרת ובעיקר בסופו הרגשתי שהספקתי לעשות המון דברים.

הדיכאון בית הזה הוא קטע ממש אידיוטי. קשה לי להשאר בבית יום שלם. אני בלי רכב וחם מדי לצאת לטייל וקשה להיות בלי חברה תבונית מספיק (נולי מפותח לגילו אבל מה לעשות שהוא לא אדם לנהל איתו שיחות נפש על ניטשה. מצד שני הוא האדם הנכון לדגדג, להסניף ולהשתעשע).


תגלית: לזחול זה ממש אבל ממש מכאיב לברכיים. איך נולי עושה את זה? (הברכיים שלו מחוספסות וכפות הרגליים שלו עדינות).

 

(שיחקתי עם נולי במשחק אמא זוחלת. הוא מאד השתעשע מזה שחיקיתי אותו ובעיקר מזה שהייתי בגובה העיניים שלו.)


הצלחתי להנהיג בבית נוהל ארוחת ערב משפחתית. זה דורש מאמץ מסויים אבל מאד נעים לי לשבת בין שני הגברברים שלי כשהקטן מבינהם כל הזמן רוצה לאכול ממה שיש בצלחת שלי. אתמול למשל הכנתי פשטידת קישואים שהייתה ממש שוס.

(בטח תבקשו את המתכון אז הנה. כעקרון זו פשטידה מודולרית שאפשר לגוון במרכיבים אבל הבסיס הוא אותו בסיס. אני כבר זוכרת אותו בע"פ)

 

פשטידת מה שבא לכם

 

לחמם מראש את התנור ל 180 מעלות (אמא שלי תמיד מתלוננת כשלא כותבים את זה מראש במתכון אז הנה)

מצרכים:

 

(חומרי בסיס)

1 כוס חלב

3 ביצים

3 כפות קמח תופח

3 כפות שמן (אם מטגנים את החומרי גיוון אז אני שמה שניים)

גבינה צהובה מגוררת או מוצרלה (אני חושבת ש400 גרם אבל זה מה שמפזרים מלמעלה אז זה לא כזה קריטי)

(פירורי לחם לפיזור מלמעלה-אופציונלי אבל משדרג)

מלח פלפל

 

(חומרי גיוון)

2 קישואים כדוריים  מגוררים מטוגנים עם בצל אחד , כפית סוכר (משחים יפה את הבצל)מלח ופלפל (החסרון הוא שזה יוצא טיפה מימי יותר. אבל זה עדיין טעים)

תירס מקופסה או לא..

פטריות עם בצל

פרחי כרובית (קטנים) ובצל...

מה שבא לכם.

 

הכנה:

מערבבים הכל (כולל הקישואים או מה שבחרתם) פרט לגבינה ולפירורי הלחם. יוצקים לתבנית משומנת מפזרים גבינה ופירורי לחם למעלה. אפשר לקשט בעגבניות או בזיתים. אפשר להוסיף בזיליקום אפשר לגוון בתיבול. אפשר הכול. זה הקסם.

 

אופים כ40 דקות עד שזה מזהיב. בפנים זה קצת דומה לביצה מקושקשת אבל זה טעים אז לא להתרגש מזה יותר מדי. (מי שזה מפריע לו יכול להוסיף עוד קמח או קמח תירס (סתם רעיון של רגע)

 

טעים עם סלט ירקות בצד. וגיליתי שזה גם בייבי פרנדלי במיוחד כשהם מתקרבים לגיל שנה ואז כבר כמעט הכול מותר.

 

נכתב על ידי , 1/8/2007 08:30  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-4/8/2007 19:17



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)