לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

יום הולדת


(אני ב20 באפריל)

 

בעקבות הפרויקט של אורי קציר שראיתי אצל מיב

נזכרתי ביום הולדתי ה24 אותו חגגתי בבוליביה. למעשה תפסתי טרמפ על חגיגת יום הולדת אחרת, של מדינת ישראל שחלה באותו יום. הייתי דקה לפני החזרה לארץ אחרי שחליתי שם (מחגיגות יום העצמאות נסעתי לשדה התעופה) ואני זוכרת בעיקר תחושה די נדירה של חיבור לארצי. כשחוגגים יום עצמאות במדינה אחרת זה שונה לגמרי מ"יום המנגלים והטקסים המשמימים" . זה מאד מרגש לראות את הזיקה של יהודים בחו"ל לישראל.

אז זו הייתה חגיגה כפולה ומכופלת שעזרה לי להתגבר על תחושות הגעגועים שבלחגוג ללא המשפחה והחברים בארץ. החגיגה הייתה בשבילי קשורה גם לעצם השיבה.

אולי כך נבנתה אצלי תחושת השייכות והידיעה שאני לא ארגיש בשום מקום בבית כמו במדינה שלי.

 

(אחר כך חזרתי לארץ צחיחה אחרי כל הירוק שראיתי ולבירוקרטיה ושאר רעות חולות שהמדינה התברכה בהן וברור שהרגשתי איזה שהוא משבר כי לא הייתי חופשיה כמו קודם אבל לא שכחתי גם את תחושת הגעגוע שמדי פעם חלחלה בי כשטיילתי )

נכתב על ידי , 29/8/2007 07:29  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-1/9/2007 02:00



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)