לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

לפעמים כוכבים נולדים


 

הייתי רוצה שילבישו פעם אחת את מארינה כמו שהיא מתלבשת מחוץ לתוכנית. יש לה סגנון אישי ומיוחד ולא דודתי בכלל. איכשהו נראה שמלבישים אותה בניגוד לסגנון האישי שלה ו15 שנה יותר מגילה הביולוגי.

 

אני חושבת שהיא ובועז מצויינים. אני מאד מתחברת לענווה של בועז ולפשטות שהוא משדר. יש לו באמת קול מיוחד, ללא ספק.החיוך הזחוח של מארינה מעצבן אותי אבל היא בהחלט מעניינת ובהחלט כמה רמות מעל השאר. די מדהים אותי שהיא הגיעה לגמר כי היא ממש לא מתחנפת לדעת הקהל.

 

אני תוהה כמה הבחירות שלהם לגמר אותנטיות. השירים שנבחרו כל כך לעוסים וסתמיים בעיני שזה לא עושה לי חשק.

 

זה לא אומר שטוליו ואני לא נשב לצפות בגמר (מעניין באיזה שלב נירדם).

 

אני מהמרת דווקא על מארינה (רק שאם היא תזכה הזחיחות שלה מהווה סכנה אקולוגית לכדור הארץ. לאן אפשר לעלות עוד)

 

ושלומי, טוב לא יזיק גם פיינליסט אחד מחוספס משהו, צפוי ולא מספיק מעניין... אני יכולה להצביע על כמה מועמדים שהגיע להם יותר ממנו (מי אמר מרים טוקאן)


אגב בזמנו כצביקה הדר הכריז מהפך. לא היה בזה משהו שמצביע על ידע מוקדם או על מניפולציה כלשהי מטעם ההפקה? הוא הרי לא ראה סקרים שמנבאים את זכייתו של סקעת אז מה בדיוק מהפך בזה... (טוב, אני זוכרת עיתונים מסוימים שצילמו לפני הגמר את סקעת בתמונת יחיד כזוכה ואכלו את הכובע. אולי בגלל זה?)

 

נכתב על ידי , 29/8/2007 10:14  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של aodeya_shoresh ב-16/9/2007 04:23



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)